Tidvilde - nogle der vil vise sporet frem?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Peter 'TB'
BOFH

Tidvilde - nogle der vil vise sporet frem?

Post by Peter 'TB' »

Er der nogle der kunne tænke sig at vide sporet i Tisvilde frem en gang i næste uge til en nybegynder? Hvornår det skal være er for mig ligegyldigt, jeg vil bare gerne derop og prøve at køre lidt. :)
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Uh ha. det er ellers supersprødt deroppe..
en af mine personlige favoritter.
Hvis der ikke er nogen der melder sig, er det nu ikke så svært på egen hånd.
Start ved Asserbo Slotsruin.
Kør venstre om ruinen på grusvejen og følg den til venstre ved Y-delingen
Efter 1 km el. 1,5 går der en sti op til højre mellem nogle græntræer.
herfra er der tydelige GULE prikker på træerne, følg dem..!!
Håber det gir mening..?? kan ikke selv næste uge.
Hvis du er med på Gps-bølgen (det er jeg ikke) er jeg også sikker på at der ligger spor inde på Mtb-tracks (tjek adresse på Google)

Hilsner og rigtig go tur, det kan kun anbefales
Andreas
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Post by Niels G Henningsen »

Olut aka andreas wrote: Hvis du er med på Gps-bølgen (det er jeg ikke) er jeg også sikker på at der ligger spor inde på Mtb-tracks (tjek adresse på Google)

Andreas
Man kan jo også bare printe kortet ud fra MTB-tracks.....!
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Niels PMC wrote:
Olut aka andreas wrote: Hvis du er med på Gps-bølgen (det er jeg ikke) er jeg også sikker på at der ligger spor inde på Mtb-tracks (tjek adresse på Google)

Andreas
Man kan jo også bare printe kortet ud fra MTB-tracks.....!
DET ER FAND'ME SMART, det vidste jeg ikke.
Det er sgu meget smart, det Internet der.. ;o)
A'et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Peter 'TB'
BOFH

Post by Peter 'TB' »

Jeg er desværre ikke med på GPS bølgen (er studerende..) - men jeg prøver at printe ruten ud. Mine kortevner er bare _pænt_ ringe :)
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Det betyder ikke så meget. Var selv deroppe og køre nogle timer sidste weekend og ville køre en kendt rute men kunne ikke huske ruten efter 2 km. Så jeg kørte bare rundt i skoven og det er virkelig et fedt område. Når du så vil hjem kører du bare nordpå indtil du kommer til vandet og så er der en sti der følger stranden og så kan du jo nok godt finde Tisvilde igen selv med begrænsede stifinder evner - god tur.
Gid det snart var maj...!
Peter 'TB'
BOFH

Post by Peter 'TB' »

Så er jeg retur efter en uge i sommerhus i Asserbo. Jeg fik desværre ikke kørt så meget som jeg havde håbet da jeg første dag tog et solid styrt da det ikke lykkedes mig at klikke ud af min ene pedal hurtigt nok.. Jeg har nu et fint stibet maleri i røde farver på højre underben, arm og en kongeblå balle :)

Men det jeg fik kørt deroppe var fedt, min vurdering er at det er det hårdeste sted jeg har kørt. Jorden er sandet og tung at køre i, der er mange hårde rødder og mange steder vokser træerne så skævt at de er svære at komme under. Det sidste er dog klart værst i plantagen helt nede ved klitterne ved Stængehuse. Men det er dog et superspor - men puha det er hårdt at finde rundt - flere gange kørte jeg mere eller mindre i ring, GPS må være en løsning den dag jeg bliver rig. :)
fschlage
Helt uden hænder!

Post by fschlage »

TB wrote: Men det er dog et superspor - men puha det er hårdt at finde rundt - flere gange kørte jeg mere eller mindre i ring, GPS må være en løsning den dag jeg bliver rig. :)
Ja, det er super spor deroppe, nok det fedeste sted jeg kender, men du kunne også melde dig til nogle af løbene der bliver kørt deroppe, så kan du selv finde rundt næste gang uden kort og gps.. :-)

Mvh. Flemming
Peter 'TB'
BOFH

Post by Peter 'TB' »

fschlage wrote:
TB wrote: Men det er dog et superspor - men puha det er hårdt at finde rundt - flere gange kørte jeg mere eller mindre i ring, GPS må være en løsning den dag jeg bliver rig. :)
Ja, det er super spor deroppe, nok det fedeste sted jeg kender, men du kunne også melde dig til nogle af løbene der bliver kørt deroppe, så kan du selv finde rundt næste gang uden kort og gps.. :-)

Mvh. Flemming
Afgjort - men skal lige arbejde lidt med min udholdenhed og min teknik...
fschlage
Helt uden hænder!

Post by fschlage »

TB wrote:
fschlage wrote:

Mvh. Flemming
Afgjort - men skal lige arbejde lidt med min udholdenhed og min teknik...
Overhovedet ikke , du stiller bare op ... jeg vil vædde på at du ikke bliver sidst...
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!

Post by jannik 'lordy' stuhr »

det gør du ikke for jeg melder mig til ;);)
Hvorfor ikke ;)
Når livet er fed på den F E D E måde
http://www.tykkeskolen.dk/
Peter 'TB'
BOFH

Post by Peter 'TB' »

Jamen så er jeg med på næste tur deroppe - jeg vil holde et vågent øje med turplanen :)
Post Reply