Træning - en ny søger råd!

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Lars
Ny på Hustleren

Træning - en ny søger råd!

Post by Lars »

Hej med jer,

Jeg er meget interesseret i at joine up og komme med til noget træning.

Derfor vil jeg høre om der ikke er én eller flere der lige vil være søde at fortælle mig om der er er faste træningstidspunkter/steder?

Tusinde tak på forhånd! :D
Ciao for now,
Lars
Philip Brint
Asfalt nej tak!

Post by Philip Brint »

Hej Lars,

Velkommen til, du skal være velkommen til at joine os. Der køres typisk tirsdag og torsdag aften, og i weekenderne.

Turerne planlægges fra gang til gang her på forummet, så det er bare at skrive sig på og møde op.

Vi ses på sporet
Rivette F8
Heunicke
Med nye kabler

Post by Heunicke »

hey Lars

velkommen til...

ja der trænes generelt tirsdag og torsdag og i weekenderne...

generelt køres der i hareskoven eller rude skov...

men hold øje med trådene og se om det kan passe ind i dit program, tidspunkt og sted afgøres fra gang til gang... så er der er ikke noget specifikt planlagt...

ellers er det bare at hoppe på..

ses derude... :D
Impossible is nothing...!!!
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

jeg tror snart vi skal overveje en opdelig på de kommende træningsturer, med mindre vi kører "runder" for det vil være synd for alle de nye, hvis de bliver presset til det yderste efter få minutter
Erik E.
Ny på Hustleren

Post by Erik E. »

Hey :D jeg er også ny her !! jeg vil også gerne med på Tour i moderat tempo. jeg holder øje med tid og sted. Erik
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Erik wrote:Hey :D jeg er også ny her !! jeg vil også gerne med på Tour i moderat tempo. jeg holder øje med tid og sted. Erik
Hvad er moderat tempo ;-) Det anhænger vist af den enkelte person, men der er en tur til St. Dyrhave i morgen (se denne tråd). Snit omkring de 18-19 km/t.

Jeg tror, som Morten, at moderat tempo det er dels på de længere ture (lørdag/søndag) eller hvis vi deler os op i hold!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Erik E.
Ny på Hustleren

Post by Erik E. »

jeg vil bare være sikker på at kunne følje med ( konditionen er ikke helt i top, lige så med teknikken) og ikke være til besvær. :? Derfor mener jeg det er en rigtig god ide, som Morten foreslår.
Post Reply