... Også på Facebook...
-
- 3000+ posts = spammer
... Også på Facebook...
... Også på Facebook...
Ja... Det er jo efterhånden gruppepressss?
Jeg mangler venner på facebook, så hjælp mig! Søg: Jakob Lohmann hvis du gider lege med mig?!
Jaksi
Ja... Det er jo efterhånden gruppepressss?
Jeg mangler venner på facebook, så hjælp mig! Søg: Jakob Lohmann hvis du gider lege med mig?!
Jaksi
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 24 Jun 2008, 12:29, edited 1 time in total.
- Rasmus Birk
- 1 omgang efter
-
- Helt uden hænder!
- Steen Andersen
- Med blød hat
- Anatasia 'Prinsessen'
- Helt uden hænder!
- Anatasia 'Prinsessen'
- Helt uden hænder!
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Philip Brint
- Asfalt nej tak!
- Anatasia 'Prinsessen'
- Helt uden hænder!
Jamen jeg synes FB har nogle meget gode funktionaliteter, i forbindelse med oprettelse/vedligehold af netværk. Nogen bruger Google Groups til at give informationer, men hvis man allerede er på FB, synes jeg personligt det er klart at foretrække.Jan Lohmann wrote:Hvor forPowerPrincess wrote:........Men det er da kun godt, vi han en gruppe på FB. Det skal man da have nu om dage
Hilsen PP
F.eks. hvis du vil skrive en samlet besked til hele gruppen, gøres det meget nemt. Herinde på vores site, kan man vist ikke engang skrive en besked, til mere end en bruger?
I forbindelse med events, kan de oprettes, og folk kan svare om de kommer eller ej. Så kan man hurtigt danner sig et overblik over, hvem der kommer til hvad.
Jeg arbejder i en IT virksomhed, og elsker IT

**Prinsesse på 2 hjul - MTB skal køres med stil**
- Anatasia 'Prinsessen'
- Helt uden hænder!
1. Skriv "Team Hustler - Rivette" i dit søgefelt på FBBoT wrote:Det var nemt nok for H12 gruppen, men der er ikke sådan en knap for "Team Hustler - Rivette" gruppen og den kan ikke søges???!!!! Underligt system.
2. Klik på Team Hustler - Rivette (med blå skrift) når din søgning er kommet frem.
3. Herefter, kan du så klikke på "Join Group" under det lille billede oppe i højre hjørne.
Det kan ikke slå fejl.
**Prinsesse på 2 hjul - MTB skal køres med stil**