Dust i dag! (10/6) Kommer du?

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Næste Dust blir i Bøndernes hegn tror jeg.
Cyclomania reklamere på deres hjemmeside med en rute a'la H12'eren..'
må man det Graff..?? er der ikke copyright på så'en en svend...??
Anyways, Så der er vel nærmest hjemmebane fordel til de grønne ;o)
kan desværre ikke selv komme, er i Jylland på works
Hyg Jer & igen tak for igår, var sgu godt mør i stængerne idag
A'et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Olut aka andreas wrote:Næste Dust blir i Bøndernes hegn tror jeg.
Cyclomania reklamere på deres hjemmeside med en rute a'la H12'eren..'
må man det Graff..?? er der ikke copyright på så'en en svend...??
Den rute er da alt for hård til at køre løb på :shock:
80 minutter på den rute er vist mere end jeg er i form til. Tror Cyclomania at vi er overmennesker :?
:D
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

BoS wrote:Tak for i dag. Det var jo en sand fornøjelse :lol: Rart at vide, at man lige nøjagtig disponerede således, at Hartvigsen ikke nåede at komme forbi - til trods for hans Ninja-strategi. Jeg anede ikke, han lå der... 8) Jeg tror, han lå og gemte sig bag Mads Pedersen. Det er sgu lusket... :-)

Og vores helt - Michael G. - havde stadig fadbamser i blodet, og gik helt ned på tredie omgang... Det er sandt hvad de siger: Alt kan ske i cykelsporten :-)
nixen, lå ikke bag Mads, hentede ind på jer begge på den sidste 1-2 km, og røg forbi Mads på sidste bakke før mål, hvor den fik fuld hammer (overhalede sørme også Søren Trier DMK), hentede vist 4 hustlere på sidste omgang til trods for at nogle spærrede for mig, men det er jo gamet, Første + anden omgang var det lidt hygge, da jeg synes ruten var så sjov at jeg helt glemte at det rent faktisk var et løb - no kidding. Super flow i den rute :D Bare for meget støv ved starten, til trods for briller - hader støv i øjnene :cry: Det var super fedt med fullyén på nedkørslerne, hvor jeg hentede mange sekunder, og faktisk også hentede hele 20m på Peter C. på bare én lille nedkørsel..tankevækkende... nu kører jeg godt nok også med nogle MEGA knop dæk (har ikke fået skiftet siden i i vinters), så der er super fedt greb, ulempen er bare at Jimmy UST bagdækket vejer næsten 700g.

NBBBB: H6'en er nu samlet og prøvekørt her midt om natten med lys, så et par naboer kom ud på vejen i nattøj for at chekke om nogle var ved at stjæle deres bil :roll: - så nu godnat.....
David Darret
Med nye kabler

Post by David Darret »

Morten Hartvigsen wrote:
BoS wrote:Tak for i dag. Det var jo en sand fornøjelse :lol: Rart at vide, at man lige nøjagtig disponerede således, at Hartvigsen ikke nåede at komme forbi - til trods for hans Ninja-strategi. Jeg anede ikke, han lå der... 8) Jeg tror, han lå og gemte sig bag Mads Pedersen. Det er sgu lusket... :-)

Og vores helt - Michael G. - havde stadig fadbamser i blodet, og gik helt ned på tredie omgang... Det er sandt hvad de siger: Alt kan ske i cykelsporten :-)
nixen, lå ikke bag Mads, hentede ind på jer begge på den sidste 1-2 km, og røg forbi Mads på sidste bakke før mål, hvor den fik fuld hammer (overhalede sørme også Søren Trier DMK), hentede vist 4 hustlere på sidste omgang til trods for at nogle spærrede for mig, men det er jo gamet, Første + anden omgang var det lidt hygge, da jeg synes ruten var så sjov at jeg helt glemte at det rent faktisk var et løb - no kidding. Super flow i den rute :D Bare for meget støv ved starten, til trods for briller - hader støv i øjnene :cry: Det var super fedt med fullyén på nedkørslerne, hvor jeg hentede mange sekunder, og faktisk også hentede hele 20m på Peter C. på bare én lille nedkørsel..tankevækkende... nu kører jeg godt nok også med nogle MEGA knop dæk (har ikke fået skiftet siden i i vinters), så der er super fedt greb, ulempen er bare at Jimmy UST bagdækket vejer næsten 700g.

NBBBB: H6'en er nu samlet og prøvekørt her midt om natten med lys, så et par naboer kom ud på vejen i nattøj for at chekke om nogle var ved at stjæle deres bil :roll: - så nu godnat.....
( Første + anden omgang var det lidt hygge, da jeg synes ruten var så sjov at jeg helt glemte at det rent faktisk var et løb -)

Nu stopper du! :roll: det vil sige at uden alt det hygge havde du nok vundet for samlet herre???.... ............................
Ses Morten
Sygdommen ville sætte mig af - men jeg vandt spurten...
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Morten Hartvigsen wrote:Første + anden omgang var det lidt hygge, da jeg synes ruten var så sjov at jeg helt glemte at det rent faktisk var et løb - no kidding.
Jaja, Morten. Man er ikke jo bedre end sit sidste cykelløb... Nu fik jeg jo en tur i søndags, men det var naturligvis fordi jeg sparede mig til dusten. Så kunne jeg være champ indtil næste løb... Du var champ i 2 dage ;-)

Havde du nu ikke ligget og hygget og tørret dig i øjnene, så kunne vi have kørt lidt ræs... :-)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Gudmundseth
Uden hjælpemotor

Post by Gudmundseth »

Held og lykke i Beijing Hartvigsen :wink:
Ud på tur - aldrig sur. http://utpaatur.org/blog
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Gudmundseth wrote:Held og lykke i Beijing Hartvigsen :wink:
What ????
Gudmundseth
Uden hjælpemotor

Post by Gudmundseth »

Morten Hartvigsen wrote:
What ????
Har du hørt om et mindre sportsarrangement i Beijing i år? Nogen kalder det OL...
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

BoS wrote:
Morten Hartvigsen wrote:Første + anden omgang var det lidt hygge, da jeg synes ruten var så sjov at jeg helt glemte at det rent faktisk var et løb - no kidding.
Jaja, Morten. Man er ikke jo bedre end sit sidste cykelløb... Nu fik jeg jo en tur i søndags, men det var naturligvis fordi jeg sparede mig til dusten. Så kunne jeg være champ indtil næste løb... Du var champ i 2 dage ;-)

Havde du nu ikke ligget og hygget og tørret dig i øjnene, så kunne vi have kørt lidt ræs... :-)
Det er så også sidste gang denne sæson du vinder med 1sekund :-)
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Gudmundseth wrote:
Morten Hartvigsen wrote:
What ????
Har du hørt om et mindre sportsarrangement i Beijing i år? Nogen kalder det OL...
forstår stadig ikke
Gudmundseth
Uden hjælpemotor

Post by Gudmundseth »

Morten Hartvigsen wrote:
Gudmundseth wrote:
Morten Hartvigsen wrote:
What ????
forstår stadig ikke
så prøv at læse dit eget indlæg igen :wink:
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

hmm, selvfed.. nej....bare min måde at udtrykke mig på fordi jeg er glad, og faktisk synes det var et sjovt løb... hvad har det med ol at gøre?

Nok om det, nu krydser jeg fingre for at vejret holder til week-enden.
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Morten Hartvigsen wrote:Det er så også sidste gang denne sæson du vinder med 1sekund :-)
Helt enig. Et sekund er absolut ikke nok :-)
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
Post Reply