Hej
Jeg er godt klar over at Dalle har inviteret til det røde spor kl 17:30 - men der køres intervaller i Hareskoven som normalt om tirsdagen. Vi skruer igen bissen på og øger til 4x4 runder
Er med (hvis jeg kan nå det....punkterede på kælebakken i søndags med 1,5 cm flænge i dækket....skal lige nå og købe nyt dæk inden. Hvis jeg ikke er der kl. 18, så ses vi bare på interval-strækningen )
David Darret wrote:Er med 100%........ ses .....kl 18.00
PS 2x Hustler træning i Hareskov.... kl 17.30 og kl 18 samme dag samme sted??????????????????????????????
Dalle vil kører på det røde spor - vi tager intervalruten
David Darret wrote:Er med 100%........ ses .....kl 18.00
PS 2x Hustler træning i Hareskov.... kl 17.30 og kl 18 samme dag samme sted??????????????????????????????
Dalle vil kører på det røde spor - vi tager intervalruten
Det er bare ok... glæder mig.....eller.....kommer....
Sygdommen ville sætte mig af - men jeg vandt spurten...
Gudmundseth wrote:Hej
Jeg er godt klar over at Dalle har inviteret til det røde spor kl 17:30 - men der køres intervaller i Hareskoven som normalt om tirsdagen. Vi skruer igen bissen på og øger til 4x4 runder
Jeg kommer håber at nå det til 18.00, hvis jeg er lidt sent på den er det så stadig det samme sted (ved Værløse) eller køre i intervaller på en ny rute?
Gudmundseth wrote:Hej
Jeg kommer håber at nå det til 18.00, hvis jeg er lidt sent på den er det så stadig det samme sted (ved Værløse) eller køre i intervaller på en ny rute?
Tobias
Det er den samme rute ved Værløse - vi venter til 18:05 inden vi ruller
ja tak for i går - det blev til 63km for mit vedkommende Jeg var så træt at jeg faldt i søvn til TV2 sporten
Jeg troir ikke vi skal ligger flere omgange på nu - jeg havde 65 effektive intervalminutter - det tror jeg er maks vi skal køre.
I næste uge er jeg i Trondheim for at finde ruter