H12 ruten - Lørdag d. 10.
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- John Bo Christensen
- Fås den i carbon?
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
- Allan-JYDEN-Rusmann
- Træder stor mølle!
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Tak for i dag! 13 mand mødte op i et fantastisk vejr
For mit vedkommende blev det til en enkelt omgang på H12 ruten med Carsten som tour guide - det er altså en super rute med gode udfordringer som ikke er værre end at alle vist kan køre den
Så fik jeg desuden nogle gode gear-indstillings-tips som skal prøves senere i dag

For mit vedkommende blev det til en enkelt omgang på H12 ruten med Carsten som tour guide - det er altså en super rute med gode udfordringer som ikke er værre end at alle vist kan køre den

Så fik jeg desuden nogle gode gear-indstillings-tips som skal prøves senere i dag

Nu kan det da kun gå fremad....
- Thomas Andersen
- Helt uden hænder!
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Super med alle dem der mødte frem. Fantastisk vejr og super spor hele vejen rundt. Og så fik den en ordentlig gang gas rundt om Farumsø. Første gang jeg har kørt der ude uden mudder, og så var der lagt flis og en ny bro.
Eneste minus er at jeg glemte at smørre mig ind i solcreme inden vi startede, så med 80 km og sol hele vejen, har jeg et par flotte lettere solforbrændte arme.
Men hva´ f... Her sidder jeg oven på en god gang træning, og klager over lidt sol, og i Burma ville de være glade for lidt friskt vand og en energibar. Vi har det sgu godt her i DK.
Eneste minus er at jeg glemte at smørre mig ind i solcreme inden vi startede, så med 80 km og sol hele vejen, har jeg et par flotte lettere solforbrændte arme.
Men hva´ f... Her sidder jeg oven på en god gang træning, og klager over lidt sol, og i Burma ville de være glade for lidt friskt vand og en energibar. Vi har det sgu godt her i DK.
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
De 3,2 km på fartstykket langs med Farumsø blev kørt på 7:25 med et gns på 26,3 km/t og maks 34,6 km/t, så der blev ikke trådt helt igennem, men pulsen kom pænt op på det stykkeDan wrote:hold da op..der blev trådt tilCarsten Graff wrote:Super med alle dem der mødte frem. Fantastisk vejr og super spor hele vejen rundt. Og så fik den en ordentlig gang gas rundt om Farumsø.