Tak for i aften, det var som altid hyggeligt med masser af Hustlere i skoven! Jeg havde en mildt sagt uheldig tur, med masser af forskifterproblemer, 2 heftige styrt og ben uden nogle former for diamantos!
Jeg var en af de heldige der nåede at få lidt hjemmebag (er folk begyndt at hamstre, eller var der bare lidt lidt?), så det hjalp lidt på humøret... Jeg er dog gul og blå over hele kroppen, så nu vil jeg gå i seng og satse på at jeg er frisk igen i morgen!
Super rute efter min mening.
Dejligt med masser af flow og et hurtigt spor.
Jeg skal vist have noget træning i at mase mig frem i starten.
Jeg mistede helt vildt mange placeringer, de første par km.
Hvad gør i andre ? kører i som død og helvede i starten ?
Det lader til at kunne betale sig, det er jo næsten umuligt at køre placeringerne ind igen.
men ellers blev stængerne bedre og bedre undervejs
Tak for i aften - det gik godt i dag selvom det placeringsmæssigt ikke var i top Tak for de fine ord Kent
Tommy der er kun en måde at komme frem i starter. Stil dig forrest i den boks du mener du hører hjemme i - og vis det på sporet Kø er der ikke noget at gøre ved - her mister jeg også altid 10 - 20 pladser på den første omgang.
I dag var starten kaotisk selvom man stod i boks 1 - jeg tror jeg stod forrest i boks 2! Det betød at jeg igen skulle kører mig op igennem feltet
BoS - du skulle Marie og Langvad styrte over hinanden på første runde - så var jeg forbi dem
Ja super tur i fedt vejr og lækre spor.... og så kører fra Peter og 14 sekunder fra David ... ja tænk hvad det ikke kan blive til hvis man starter med at træne
Og hyggeligt samvær med Hustler-slænget bagefter...kanonos - glæder mig allerede til 3 afdeling
Ja det var godt kørt af jer alle. Til Tommy - ja det gælder om at køre max speed i starten og vinde så mange pladser som muligt. Når man først rammer det første singletrack er folk nødt til at rette ind på linie så kan du vinde 30 placeringer i starten skal du jo ikke overhale dem senere. Man skal så selvfølgelig kunne følge med med "toget" hele vejen så man skal heller ikke køre over evne i starten.
Niels og David - I lå jo lige foran mig så hvorfor ventede I ikke - hvor er jeres teamspirit
Casper O. - hvorfor er du ikke på resultatlisten - havde du chippen på? Ellers har du jo stadig ikke officielt slået Jais
Nu skal Rivetterne jo til lakering så næste gang bliver det på Trek'en - det bliver stort - den har jo så mange store sejre bag sig
Niels Haslov wrote:Ja super tur i fedt vejr og lækre spor.... og så kører fra Peter og 14 sekunder fra David ... ja tænk hvad det ikke kan blive til hvis man starter med at træne
Og hyggeligt samvær med Hustler-slænget bagefter...kanonos - glæder mig allerede til 3 afdeling
Hvis du havde købt en Gary havde du fået ramt på David
Ja tak for en god tur.
Min debut på Dusten! Kørte 3 omgange - 32 min, 25 min og 23 min. Gik jo nærmest i kø rundt på den første omgang!! Men vejret var godt og stemningen i top.
Hilsen fra ham i Tri4 tøj
Niels Haslov wrote:Ja super tur i fedt vejr og lækre spor.... og så kører fra Peter og 14 sekunder fra David ... ja tænk hvad det ikke kan blive til hvis man starter med at træne
Hvis du havde købt en Gary havde du fået ramt på David
Nix - den skal bare lige køres til, så skal du bare se
Jan Lohmann wrote:
Havde en fantastisk race på det sidste grusstykke med Kent og Charlotte.
Ja, det var en god en! Jeg troede at målet var for enden af grusstien, jeg havde fuldkommen glemt at den lige svinger ind til venstre og der så kommer lidt singletrack først!
Jeg har været inde på events4U i dag og kan se at det tilsyneladende ikke har været mange der har kørt - kan det være rigtigt ? eller er der en fejl i deres system