H12 ruten - Lørdag d. 10.
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
H12 ruten - Lørdag d. 10.
Det er kun et få tal af Hustlerne som har haft mulighed for at se/køre en omgang på vores egen H12 rute.
Derfor kører jeg en omgang på ruten lørdag d. 10. kl. 10.00 i et tempo hvor alle kan være med.
Vi mødes på Helmsvej.
Herefter kører jeg MX ruten i et friskt tempo, og slutter af med H12 ruten + det løse.
Derfor kører jeg en omgang på ruten lørdag d. 10. kl. 10.00 i et tempo hvor alle kan være med.
Vi mødes på Helmsvej.
Herefter kører jeg MX ruten i et friskt tempo, og slutter af med H12 ruten + det løse.
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
-
- 3000+ posts = spammer
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Jeg kørte en tur på ruten søndag - der kunne man stadig se sporet.
Ros til dem, der pillede strimmel og samlede skrald. Jeg fandt kun et stykke minestrimmel, der hang så højt at det nok ikke lige var til at få øje på med en lygte, der peger ned på sporet. Og så fandt jeg kun een Squeezy indpakning. Det er sgu flot!
Ros til dem, der pillede strimmel og samlede skrald. Jeg fandt kun et stykke minestrimmel, der hang så højt at det nok ikke lige var til at få øje på med en lygte, der peger ned på sporet. Og så fandt jeg kun een Squeezy indpakning. Det er sgu flot!
T-Shark er (også) den fedeste låge på kirkegården
- Christian Andersen
- Yndlingsfarve: Grøn
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
- Gudmundseth
- Uden hjælpemotor
troede ellers du havde fået nok af bøndernes hegn, micheal,Gudmundseth wrote:vi kommer
skal du ud og lede efter resten af dit styr..?? ;o)
anyways, jeg må desværre melde pas, min datter skal løbe børnemaraton den dag, hele 1 km. store sager..
Hyg Jer og ha en go tur
A'et af Valby
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gudmundseth
- Uden hjælpemotor
Nej jeg nåede jo kun halvvejs i lørdags - så jeg er nød til at bruge lidt flere dage på at nå målet på 150km på den rute - mangler kun 60km nuOlut aka andreas wrote:troede ellers du havde fået nok af bøndernes hegn, micheal,Gudmundseth wrote:vi kommer
skal du ud og lede efter resten af dit styr..?? ;o)
anyways, jeg må desværre melde pas, min datter skal løbe børnemaraton den dag, hele 1 km. store sager..
Hyg Jer og ha en go tur
A'et af Valby

Ud på tur - aldrig sur. http://utpaatur.org/blog
- Allan-JYDEN-Rusmann
- Træder stor mølle!