Tak for en god dag i skoven "Dust"

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Tobias
Med barberede ben!

Tak for en god dag i skoven "Dust"

Post by Tobias »

Tak for en god dag i skoven, jeg var sgu.... ikke helt tilfreds, men nu sidder jeg her med en sandwitch og et glas rødvin så ser det hele lidt bedre ud :D

Jeg fandt ud af i dag at jeg har lidt svært ved at blive på cyklen.... :oops: og så tror jeg at jeg skal have nogle fif til at stille mine gear, ellers er jeg ikke sikker på at min cykel komme hel hjem næste gang :evil:

Tak til J-lo for udlån af sin trøje, jeg må sige at det var en god fornemmelse at køre i grønt i dag, altid god support fra jer alle.

Vel mødt i skoven til næste løb jeg ser frem til at få revance 8)

Tobias
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

HUSTLERNE bliver 4 i holdkonkurrencen dag, det er det bedste resultat EVER. Tænk hvis også Skakke, Graff mf. (Og Fabricius) havde været med... UHH!

EN fornøjelse! Håber at kunne køre med jeg om 2 uger i Tisvilde.
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Det er genialt :D Det bliver aldrig bedre...vi trækker os tilbage på toppen :mrgreen:
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:HUSTLERNE bliver 4 i holdkonkurrencen dag, det er det bedste resultat EVER. Tænk hvis også Skakke, Graff mf. (Og Fabricius) havde været med... UHH!

EN fornøjelse! Håber at kunne køre med jeg om 2 uger i Tisvilde.
Det må være min placering som #218 der gør det ;o)
tak for en fed aften og super support derude, det var sgu en ond rute
og hey, så har jeg prøvet at knække en kæde med mit monumentale tråd..

vi ses
A'et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Tak for en super dag i skoven! Jeg havde ellers besluttet mig for at stoppe, da jeg havde være 50 (halvtreds!) minutter om den første omgang, men Rikke fra DMK fik talt mig ud på en omgang mere... Er pænt træt efter 1:45 i skoven, og fik jo desværre ikke taget del i hustler-hyggen efter løbet, da jeg måtte haste afsted...
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
HenrikJ
Stuntcyklist!

Post by HenrikJ »

Ja en bedre start på Dusten kan vel næppe gøres. Sol, tør skovbund, lækker udfordrende rute og en masse Hustlere men flotte placeringer 8) .

Tak for de heppende ord J-Lo. Det giver lige det sidste pep i de tilsyrede lårbasser på vej op af en rod befængt bakke :wink:

Henrik
Henrik
Er du i tvivl så læg hård ud, sæt farten op undervejs og slut så af med en spurt. Så kan det ikke gå helt galt.
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

ja super tør rute. Blev kun til en omgang for mig, da jeg kørte lige efter Anna fra Ride4fun, som tog et megastyrt og blev liggende..... så Jeg blev på stedet sammen med Palle og 3-4 andre indtil hun var kommet sikkert afsted med ambulancen. Jeg ringer til Rune i morgen for at høre til hende og omfanget af styrtet....han tog ind på hospitalet til hende efter løbet.
Cykler du - eller hykler du
Mads Telemark
Helt uden hænder!

Post by Mads Telemark »

Grøn er en god farve at kører i....

Tro den står på træning det næste stykke tid. Lågen spiller men kroppen skal byttes.

Tak for i dag.
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Håber Anna snart er på benene igen.

Jeg synes det var en fantastisk rute i dag med masser af bakker. Lige inden løbet pumpede jeg både forgaflen og dækkene for nu skulle der køres hurtigt - som de siger i DMK: "Farten er din ven". Jeg havde nok lige glemt hvor mange rødder der er..... :?

Gad vide om vi kollektivt er kommet på diæt, for det var godtnok ikke meget roulade, jeg fik :wink:

Det er altså god stil med så mange hustlere i skoven :D :thumbsup:
Nu kan det da kun gå fremad....
Rune "morfar"
Med nye kabler

Post by Rune "morfar" »

Tusind tak til Niels og de andre som hjalp Anna, Hun har det efter omstændighederne OK, intet brækket, men et "face plant" som jeg ikke mindes at have set før. Hele højre side af ansigtet har været godt i jorden og da jeg forlod hospitalet var en sygeplejerske igang med at rense kind og overlæbe med en tandbørste, av av av, så en hjernerystelse har hun tiltusket sig ved landingen hvor hun også slog sit ene knæ eftertrykkeligt, så der går nok et par dage før hun er på cyklen igen.
De beholder hende forløbigt natten over til kontrol, men hun er ved godt mod.
Nu ægte grøn ;-)
Kent
En kop latex tak

Post by Kent »

Hvor bliver resultaterne posted??
Nu kan det da kun gå fremad....
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Godt at høre at det nok mest er nogle grimme skrammer hun fik sig - det så ikke rart ud da jeg kom forbi ulykkestedet men godt at se at folk straks er klar på at hjælpe til.

Selve løbet var så fedt - det var lige en rute efter min smag. Selvom jeg måtte af cyklen ude på ruten med krampe i begge lægge og en knækket kæde 500m før mål så smiler jeg stadig. Måske også bare over glæden ved at have kørt næsten 2 timers MTB uden at jeg kan finde bare den mindste smule mudder på min cykel - det sætter man pris på efter sidste sæson.
Gid det snart var maj...!
AndreasA
3000+ posts = spammer

Post by AndreasA »

Kent wrote:Hvor bliver resultaterne posted??
www.Evenst4u.dk

resultatet->dusrcup

Hyg jer, jeg skal til Italien og snakke med min læge..
regn med store sager næste gang der er dust

A'et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.

http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

Schønne.... Henrik "Lange" Nielsen.... Kenneth "Bimse" Skafte.. hvor blev I af.. jeg ventede og ventede.... men besluttede så at køre anyway :D

Dejligt at komme i skoven med jer alle sammen... Ny Rute, Nye højde meter :shock: OJ.

Fik testet 69'eren for første gang til rigtigt løb, OG NUJ den passede PERFEKT ind i løbet igår. Den mossede over rødderne, og Nedkørslerne har aldrig været så sjove før ;)

Næste gang må vi lige huske en pavillion, så vi igen kan samles et sted på pladsen.
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Tak for igår. Fedt vejr og et godt arrangement.
Det blev desværre kun til en enkelt omgang, da Anna havde seriøst brug for hjælp. :(
Post Reply