Helmsvej kl 18 - torsdag den 10. april

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Gudmundseth wrote:tak for i aften - fin tur. Det blev til knap 8min på bakkerne for mit vedkommende - nok lige i underkanten :oops:
Er dette en træningsform vi skal fortsætte eller er der andre gode forslag :?:
Forskellige former for interval træning er fint. Næste gang skal der nok bare aftales mere præcist hvor mange omgange/intervaller der køres. :wink:
Cykler du - eller hykler du
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

tak for idag. Jeg brændte helt sammen tilsidst på intervallet, var lige nervøs for at jeg skulle gense min frokost :D Jeg tror der skal lidt mere pause til, mindst 2-3 min. Efter min bedste overbevisning kan man ikke køre max mere end ca 5 minutter...eller det kunne jeg i hverfald ikke idag :wink: Ruten var rigtig god, vi skal bare ha lidt mere rul i mellem turene, så fungerer det godt. Med mindre det skal være AT-tempo??
Evaldas
Helt uden hænder!

Post by Evaldas »

Thanks for the ride yesterday, especially for the sprint around Farum Sø.
Hope to see you next time :wink:
Gudmundseth
Uden hjælpemotor

Post by Gudmundseth »

Jeg vil foreslå at vi kører 20min på bakkerne så kan man selv justerer hvor meget pause man vil have mellem hver runde. Derudover tror jeg at der var flere der ikke var varmet nok op i går inden vi startede på bakkerne.
Niels kan du gps spor ud af bakkerunden :?:
Ud på tur - aldrig sur. http://utpaatur.org/blog
Tommy Hass
Over stok og sten

Post by Tommy Hass »

Tak for i går.

Jeg gik ret hutigt død på bakkerne.
Lidt mere opvarmning ville være godt tror jeg.
For mit vedkomne ville lidt længere rul, imellem bakkerne være lækkert.

/Tommy
Godt skilt er halvt samlet.
Gudmundseth
Uden hjælpemotor

Post by Gudmundseth »

jeg tror godt vi kan ændre på ruten så vi ruller noget længere imellem hver bakkerunde - så er det jo op til en selv hvad rul er :wink:
Jeg er helt enig i at der skal mere opvarmning til - så vi mindst har 20min i benene inden vi starter på intervaller. I går var bare en test - på torsdag bliver det alvor :P :P
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Gudmundseth wrote:Jeg vil foreslå at vi kører 20min på bakkerne så kan man selv justerer hvor meget pause man vil have mellem hver runde. Derudover tror jeg at der var flere der ikke var varmet nok op i går inden vi startede på bakkerne.
Niels kan du gps spor ud af bakkerunden :?:
Mine evner rækker ikke til "kun" at pille bakkerunden ud af den samlede tur og uploade. Ved ikke om man kan det ?? hvad siger eksperterne?
Cykler du - eller hykler du
Gudmundseth
Uden hjælpemotor

Post by Gudmundseth »

Niels Haslov wrote: Mine evner rækker ikke til "kun" at pille bakkerunden ud af den samlede tur og uploade. Ved ikke om man kan det ?? hvad siger eksperterne?
Det gør ikke så meget når vi alligevel ændre på ruten til næste gang :P
Gudmundseth
Uden hjælpemotor

Post by Gudmundseth »

Hvem var egentlig med på turen i går - bare så det er lidt nemmere at genkende folk i skoven :lol:
Jeg har registreret følgende:
  • Niels, Dan, Bo S, Thomas, Tommy Hass, Evaldas, Nino, Peter, Tobias
Jeg er godt klar over at vi mange flere - jeg er bare ikke sikker på jeres navne :cry:
Last edited by Gudmundseth on 11 Apr 2008, 19:20, edited 2 times in total.
Nino
Med nye kabler

Post by Nino »

Tak for en rigtig god tur. Har lige fået mig tilmeldt jeres forum, så i kommer til at høre og se mere til mig fremover.
Nino fra Tri4
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Jeg var også med en del af turen :lol:
Gid det snart var maj...!
Tobias
Med barberede ben!

Post by Tobias »

Ja tak for en fin tur, med godt tempo til sidst. Jeg var med på turen og rundt om Farum sø, hvor vi dog blev splittet op til sidst, tror jeg. Vi ventede oppe på farum vej et lille stykke tid men så kørte jeg mod birkerød.

Jeg syntes at bakke træningen var god, jeg måtte dog hurtigt stå over da jeg havde sprintet 35min inden for at nå frem til jer inden 18:05. Nu ved jeg så hvor det er så det er fint :D

Godt forslag med en fast tid på bakke træningen så kan man selv afstemme, og så nok en ok ide med lid tid mellem intervallerne. Jeg behøver ikke så meget mellem kørsel men blot lidt pause.

Tobias
Post Reply