Det kostede meget tid at rode rundt på det der mudderstykke før vi fandt ud af at vi kørt forkert
Det var ikke en VM finale - England har kun været i finalen i 1966 og det andet var i Mexico 1986 - måske i kvartfinalen
Gudmundseth wrote:Det kostede meget tid at rode rundt på det der mudderstykke før vi fandt ud af at vi kørt forkert
Det var ikke en VM finale - England har kun været i finalen i 1966 og det andet var i Mexico 1986 - måske i kvartfinalen
Ja, men du kørte også foran mig og Morten inden vi kørte galt.
Morten og jeg kom jo bagefter din gruppe og fandt som nogen de første ud af, hvilken vej vi skulle. Det har max kostet mig og Morten 2-3 min. I og med, at du lå foran os, så har du jop brugt mere tid på at finde ud på ruten igen, da vi kom ud på ruten igen sammen med dig. Så du har nok brugt lidt mere tid. Men ligefrem at blive hentet med 10 minutter. Det er skummelt.
jeps Bo, jeg undrede mig også over de 10minutter, men det er fordi Diana (57km) IKKE startede 10min efter os, men faktisk kl. 10:00, så hun har vel ikke kørt forkert, og så har hun passeret os da vi kørte de 2-3min galt.
Morten Hartvigsen wrote:jeps Bo, jeg undrede mig også over de 10minutter, men det er fordi Diana (57km) IKKE startede 10min efter os, men faktisk kl. 10:00, så hun har vel ikke kørt forkert, og så har hun passeret os da vi kørte de 2-3min galt.
Ja...undrede mig også...troede I troede, at jeg enten havde snydt eller kørt overnaturligt hurtigt...hmmm... Kørte selvfølgelig ikke forkert....men undrede mig også over, at I overhalede mig der i granskoven...idet I stod foran mig i startboxen....
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk