Fitnessdk MTB Løb d. 30 Marts 2008
-
- Helt uden hænder!
Yes sir
vi ses søndag
kl 8 - valby - sommertid
hislner
A'et
vi ses søndag
kl 8 - valby - sommertid

hislner
A'et
"Life moves pretty fast. If you don’t stop to look around once in a while, you could miss it” Ferris Bueller.
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.andreasmikkel.dk" onclick="window.open(this.href);return false;
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Morten Hartvigsen wrote:Takker Klaus.. er du nu HELT sikker på at du vil vente 38km (1t+ ?) på mig ? Som sagt tog det mig 3t45min i 2006, men i år går det vel hurtigere med fast underlagStraarup wrote:Åh ja Morten - skal se om jeg har bil så kan du få lift.
Det tager ca. 1t fra Værløse, så kan du være her senest kl. 8:15?
FYI: Peter kører med Klaus og mig (Klaus jeg har evt. den store cykelholder til krog)
Jeg har desværre ikke bil alligevel, men kan vi ikke gøre sådan at vi kører derned sammen Morten og Peter ??
Så må jeg byde ind med en bil på et senere tidspunkt. Der bliver jo rigelige muligheder.
Peter du nævnte af du evt. kunne kører ??
Butikkerne er åbne på søndag så pigerne skal ud på shopping
Så må jeg byde ind med en bil på et senere tidspunkt. Der bliver jo rigelige muligheder.
Peter du nævnte af du evt. kunne kører ??
Butikkerne er åbne på søndag så pigerne skal ud på shopping

Frog jumps er vejen frem ....
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
æv, så skulle jeg alligevel have lånt en galaxy ...dvs. jeg har faktisk to biler denne week-end (+en defekt OpelPeter Christensen wrote:Køb en cykel til din kone KlausOm det bliver Morten eller mig der kører finder vi lige ud af og sender dig en besked.

-
- Helt uden hænder!
- Flemming Elhøj
- 1 omgang efter
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
go'morn - øj hvor fedt at stille mobiluret 1time frem, og så opdage at automatisk tidsopdatering ikke er slået fra .. så det blir 2 timer tidligere
Vi ses dernede...
De rapporterer og nogenlunde fornuftig rute, dvs. ikke alt for mudret !!! dog er opkørslerne noget fedtede (der er vidst 3 sidst på ruten)

De rapporterer og nogenlunde fornuftig rute, dvs. ikke alt for mudret !!! dog er opkørslerne noget fedtede (der er vidst 3 sidst på ruten)
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
-
- 3000+ posts = spammer
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
De enkelte detajer om løbet har jeg ikke da Tobias og jeg hurtigt forlod målzonen så det bliver min grådkvalte version.
Straks da var på 'opvarmingsrunden' stod det klart at det ville blive umuligt at slå sidste års tid, der var simpelthen for meget mudder!
Det gik dog over stok og sten indtil mine knæ strejkede, så måtte jeg sætte tempoet ned og ikke mindst gå op ad de fedtede stigninger til sidste på ruten.
Jeg har nu haft knæproblemer siden Dworakcuppen i Frederiksværk, så fra nu af og índtil Dust cuppen står det for mit vedkommende kun på hyggeture
Jer er spændt på at høre hvordan det gik for Jannik og Marianne. Jeg tænkte meget på jer når jeg kørte igennem de mudrede områder.
Straks da var på 'opvarmingsrunden' stod det klart at det ville blive umuligt at slå sidste års tid, der var simpelthen for meget mudder!
Det gik dog over stok og sten indtil mine knæ strejkede, så måtte jeg sætte tempoet ned og ikke mindst gå op ad de fedtede stigninger til sidste på ruten.
Jeg har nu haft knæproblemer siden Dworakcuppen i Frederiksværk, så fra nu af og índtil Dust cuppen står det for mit vedkommende kun på hyggeture

Jer er spændt på at høre hvordan det gik for Jannik og Marianne. Jeg tænkte meget på jer når jeg kørte igennem de mudrede områder.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
det gik fint , men var max flad af alt det mudder, efter ca, 10 km var mine lår drenge barberet og ikke på den fede måde. Så jeg stod af efter en omgang der var mit mål for løbet (at slå j-lo der jo ikke stillede op
opnået.
Men kunne godt tænke mig at prøve at køre den rute når den var lidt mere tør for den virkede udemærket.
God bedring med knæet Jan

Men kunne godt tænke mig at prøve at køre den rute når den var lidt mere tør for den virkede udemærket.
God bedring med knæet Jan
En skam at knæet ikke holdt Jan, for du lagde da godtnok ud i et rasende tempo.
Det var noget tungt og ondt mudder, vi skulle igennem i dag, men som Jannik siger, er det faktisk en rigtig god rute. Jeg tager altså hatten af for dem, der skulle køre den lange rute - det er langt ud over hvad min træningsmængde rækker til
Lad os håbe, at manden der blev kørt på Riget får det bedre - det lød ikke alt for godt sådan bare at falde om.
Som altid hyggeligt at mødes med de hyggelige hustlere, der også viser flaget helt ovre vestpå.
PS Rune, vi ser frem til at du næste gang tropper op i den MTB skjorte, som du vandt - det vil bestemt skabe ny mode
Ses
Det var noget tungt og ondt mudder, vi skulle igennem i dag, men som Jannik siger, er det faktisk en rigtig god rute. Jeg tager altså hatten af for dem, der skulle køre den lange rute - det er langt ud over hvad min træningsmængde rækker til

Lad os håbe, at manden der blev kørt på Riget får det bedre - det lød ikke alt for godt sådan bare at falde om.
Som altid hyggeligt at mødes med de hyggelige hustlere, der også viser flaget helt ovre vestpå.
PS Rune, vi ser frem til at du næste gang tropper op i den MTB skjorte, som du vandt - det vil bestemt skabe ny mode

Ses

Nu kan det da kun gå fremad....