Diana wrote:Fino...
Ja glemte helt problematikken med Farum linjen i weekender.... og hold da op sikke en tur til Hotcuppen....der var omklædning i toget og kørte så flyvende start fra Lohmann´s bil..
Diana wrote:Fino...
Ja glemte helt problematikken med Farum linjen i weekender.... og hold da op sikke en tur til Hotcuppen....der var omklædning i toget og kørte så flyvende start fra Lohmann´s bil..
vi ses i Birkerød...
Nemlig. Jeg er på Birkerød Station 7.50. OK ?
Straarup ?
Jep..er der...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jeg kører fra Rødovre - kan kører forbi Diana på vej til Valby så vi kan komme samlet til Birkerød - Diana hvad tid skal jeg være ved Shell tanken på fasanvej ??
No...no.... vejret SKAL blive godt... har lige været ude i et mudder helvede i dag...orker det næsten ikke mere...bare frosten ville tage over..så det kunne tørre lidt op....
Tror jeg prøver poser om sokkerne...nu da jeg ikke har de lækre Defroster, som alle taler om...nogen der har erfaringer med poser
-og tillykke til Senior...selvom det ikke er den rigtige tråd...
vi ses på søndag.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jais, du skal ikke helt regne mig som ude endnu . Jeg forsøger stadig at ordne børnepasningen til søndag. Jeg har selv bil så jeg skal ikke presses ind nogen steder. Til gengæld kan jeg have nogle med over. Jeg har muligvis også en ikke-hustler med.