Ja løbet i dag var så hemmeligt at flere ryttere, som ikke havde været på ruten før, kørte forkert pga. dårlig afmærking ;-(
Ellers var det en fin rute! Tak til casper O. som trak mig tilbage til målet efter en knækket bagskifter 1/3 omgang inde på 2 runde.
Godt at med lidt let pres, for ellers var jeg ikke kommet afsted i dag, men det er jo rart når man først er i gang, og specielt rart når regnen valgte af følge DMI' prognoser
Ruten var lige min stil og hvis man ser bort fra, at jeg på 3. runde fik defekt og måtte udgår, så....
Det var faktisk helt komisk, så mange der ikke kunne finde vej. På et tidspunkt var der en fyr, der var ved at køre op ad den bakke, jeg var på vej ned ad. Måske et koncept der kan videreudvikles til Slushcuppen for at undgå trængsel - vi kører bare begge veje rundt på ruten
Tillykke Jan med den fornemme præmie!! Hvem der bare havde vundet en termodrikkedunk. Så kan du tage glögg med næste gang
Casper Ortvald wrote:Må dog melde at jeg ikke tager til Dworak igen...
100 kr er ikke ok, for det der blev budt på. MEGET skuffende....
Ja, det var lige primitivt nok i dag... Næste afdeling er dagen efter vores julefrokost (meld dig til nu: http://www.teamhustler.dk/forum/viewtopic.php?t=2564 ) så den er udelukket, jeg tager dog afdelingen i Nødebo, det er en fin rute, og NCK plejer at have styr på det.
Tak for i dag, Hustlere. Det var fedtet, men ruten var fed, hård og med tilpas tons. (Og god udsigt hvis man havde tid til at nyde den) Og HT busser!!! Kort sagt: Fantastisk
Casper: Ruten i dag var rimeligt dårligt afmærket, hvis man ikke havde kørt den før. Men klag til den arrangerende klub. Så er det måske bedre til næste år. Det er jo så hyggeligt at køre Dworak, og det er jo derfor vi kører
Og de hjemmebagte Dworak kager opvejer til fulde de slatne Slush-roulader - undskyld Bo Falck
Casper Ortvald wrote:jamen selv tak og i ligemåde, for fin frem og tilbage transport
Må dog melde at jeg ikke tager til Dworak igen...
100 kr er ikke ok, for det der blev budt på. MEGET skuffende....
Du skulle være taget med til Craft x-duathlon istedet! Det var et fint setop: velafmærkede ruter og masser af kaffe og chokolade bagefter, mums! Pris 60,- + en flad 20'er for en ejer-chip
Da starten gig var jeg alt andet end oplagt.. men så tænkte jeg at kører sku en omgang på fuld knald og så udgår jeg……..
Men lige pludselig have jeg fået kæmpet mig godt op i gennem feltet og prøvede at rykke fra en NCK rytter.. han hentede næsten hver gang vi kom til en af de to kyst bakker, med på det flade kørte jeg fra ham. På omgang 3 var han lige i røven på op af den første kyst bakke, og måtte jeg give alt hvad jeg havde i mig. Op af asfaltbakken opdager de ligger 50 meter bag mig, og jeg prøver at følge det råd som J.L. gav til Bos, når bakken begynder at flade ud er det der man rykker, og det gjorde jeg, men jeg kunne ikke slippe af med dem.. De vi kom ind i skoven måtte jeg give op, men da de overhalede mig opdagede jeg at det ikke var NCK & Co. men Jonas Pedersen og Rasmus Jessing jeg havde prøvet at rykke fra.. NCK & Co. så jeg ikke mere til..
Hvis jeg havde opdaget at det var Jonas jeg kørte i mod op af bakken havde jeg aldrig troet på det. Det er virkelig utroligt hvad men kan presse sig selv til..
lol.. det er sidste år i Frederiksværk... og jeg er lige kommet over den GRIMME bakke (i grøften/under træstammen).... og havde på det tidspunkt ikke andre lange bukser... og det var ikke helt vejr til kort bukser
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:... jeg tager dog afdelingen i Nødebo, det er en fin rute, og NCK plejer at have styr på det.
Tja, det er så spørgsmålet efter hovedkræfterne har lavet deres egen klub Gribskov MTB.
Til gengæld har CChillerødderne vel fået endnu flere landevejs banevagter og kagelavere ud af fusionen?