Invitation til tonseræs på fælleden...d. 24/11 kl 9.30
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
- Casper Fabricius
- Mudderkonge
-
- Helt uden hænder!
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
100% enig. Fantastisk fremmøde, 30 personer (m/k(1)) og så vil jeg godt takke for en flot afslutning med drikkevare og kage.Niels Jensen wrote:halløj hustlere og tilløbere,herfra lige et tak for idag ,fed tur i baghaven
fantastisk fremmøde.det kom vistnok også lidt bag på martin med de mange mtb-entusiaster.Succesen må gerne gentages
![]()
hilsen niels
Vi ses snart igen

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Ja fuldkommen enig,det var rigtig flot med hjemmebagtkage som afslutning.BoS wrote:Ja, tak til Martin (og konen). Fed tur og rigtig god kage. God hustler stil
Men også tak til dig Bo for dit "CO2 input" til mit flade baghjul,det lettede pumpningen ganske betydeligt.....næste gang vi mødes skal du nok få til en ny patron. (Slush 2/12 ?)
Men en fin tur på Amager,har altid - og fejlagtigt kan jeg nu se- haft lidt ondt af de mennesker ,der boede "på den forkerte side af Langebro" ,da de jo havde langt til et ordentligt sted at træne.
Men der er jo ikke mange meter før man er ude i frit terræn og kan træde igennem hvis man lyster.
Endvidere paradoksalt , at man på flade Amager,kan møde bakker man ikke kan køre op ad

Var der 1-2 stykker der fik vredet cyklen op på den sidste Amager Classic bakke ?
endnu engang tak herfra PMC ......
mvh Junior & senior Henningsen
PS: Mikkel fik sig en ordentlig flyvetur på en af bakkerne.
PPS: Fik J-Lo taget nogle gode billeder med sit "styrkamera" ?
PPPS: ruten ses her (de sidste par km er slightly off,kom vist til at slukke GPS'en,men rettest til i SportTracks softwaren før upload til MB)
http://trail.motionbased.com/trail/epis ... ue=4496588
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
-
- 3000+ posts = spammer
-
- Ny på Hustleren
Desværre har min kone ikke en søster...Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Tak til Martin for en super dag! (Og til konen) VI er flere som vil vide om hun har en søster? Skakke jeg er 1'er på ventelisten...
Niels, jeg har endnu ikke fået set på udbyttet mht. billeder. Flot hop af Mikkel, det så lækkert ud fra siden

Tak for idag de herrer, det var super hyggeligt. Det er nok ikke sidste gang vi har kørt amager rundt. Har kun fået positiv feedback, så det er super.
Ses d. 2.
M