YOUTUBE.com

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Post Reply
Tom Nielsen
Træder stor mølle!

YOUTUBE.com

Post by Tom Nielsen »

Hej Igen,

Denne gang skal det ikke handle om valg :) Dog skal det heller ikke handle om cykler, men om youtube.com. Er der nemlig nogle af Jer der ved, om man kan lave en afspilningsliste i youtube.com? Så man kan liste en række videoer som så spilles en efter en? Altså ligesom man f.eks. kan gøre med programmet winamp, når man hører mp3'er på computeren.

P.S. Morten er det ikke på tide at NOKIA laver en mobil tlf. hvor der er plads til 2 eller flere sim-kort. Så kan man nemlig nøjes med at slæbe rundt på én tlf., hvor man eksempelvis kan skifte mellem private/arbejde og ikke to tlf.'er - en arbejdstlf. og en private tlf. Just an idea ....

Hils fulgene ... brrrrrr :)
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
Casper Fabricius
Mudderkonge

Post by Casper Fabricius »

enig ang. flere sim-kort i en telefon. Jeg har både et svensk arbejdsnummer og et dansk privat. KOM I GANG NOKIABOYS
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Var der ikke noget engang der hed "omstilling".. 8)
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

jeg ahvde da endgang en dut siddene mellem batteriet og telefonen, der ga mig to simkort... jeg skulle dog slukke/tænde mobilen for at skifte simkort.. men det virkede. fint.. samtidigt stillede de begge videre ved sluk til hinnadnen...

ang. youtube, så mener jeg du kan tilføje i favorit liste.. men den starter ikke selv det næste klip
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Straarup
Mangler prokontrakt

Post by Straarup »

Hmm Drenge det er ikke nödvendigt med flere mobi'er men kun at skifte SIM kortet. Men det er måske for svärt at slukke tlf. og skifte mellem privat og arbejds SIM ??? :roll: :evil: :twisted:
Frog jumps er vejen frem ....
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

i år 2007... er din løsning at man skal gøre noget selv ????? NIX ! :wink:

Desuden så tror jeg ikke Nokia just har lavet deres cover til at klare så mange åbninger og lukninger ! :D
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Det er skam opfundet for længe siden - der er bare ingen af de danske operatører der supporterer det så vidt jeg ved. Man har altså 2 numre på samme sim kort f.eks. til privat og arbejdsbrug.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alternate_line_service

Så klag ikke over Nokia, men over operatørerne
Post Reply