med til historien høre nok at jeg var dopet

Jeg købte en kop kaffe på stadoil

Med til historien høre nok også at jeg "kun" blev nr. 18 i H40 og nr. 71 samlet, så set i lyset heraf var mit resultat måske ikke så fantastisk

Godt gået Rene.Flemming Elhøj wrote:wow, 406 deltagere. Der må have været enorm trængsel på sporet i straten. Tillykke René, rart igen se at en H40 nakker de "unge"
Jeg var sidst... løb jo også 1½ runde, da jeg vist løb forbi målet som var pillet ned forlængst (10 km i cykelsko med cyklen på slæb kan ikke anbefalesMorten Hartvigsen wrote:
Det krævede lidt overtagelse at kører ud på anden runde, men han var stolt over at gennemfører. Vi blev heldigvis ikke sidst, men det var tæt på![]()
Tror vi sluttede i tiden 1t40m sådan ca. Målet var faktisk pillet ned, den bibbede ihvertfald ikke.
God stil der Alice - du var måske den eneste der nåede ud på 4 runderAlice 'Cooper' wrote:Jeg var sidst... løb jo også 1½ runde, da jeg vist løb forbi målet som var pillet ned forlængst (10 km i cykelsko med cyklen på slæb kan ikke anbefalesMorten Hartvigsen wrote:
Det krævede lidt overtagelse at kører ud på anden runde, men han var stolt over at gennemfører. Vi blev heldigvis ikke sidst, men det var tæt på![]()
Tror vi sluttede i tiden 1t40m sådan ca. Målet var faktisk pillet ned, den bibbede ihvertfald ikke.). Bad events4u notere det men ved ikke helt hvad det ender med