Slushcup 2007/08
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
DMK har jo sat os i kapløbet om at blive den største klub men er det ikke tid til at sætte slutspurten ind? Vi skal have de sidste tropper på banen - så hvor er Torsten, Per, Rust, Charlotte, Schønberg osv osv. Kom op af sofaen og hen til PC'en og kast en plovmand ind i kampen på at få 6 fantastiske søndage sammen med resten af Hustlerklanen og de andre MTB-tosser 

-
- 3000+ posts = spammer
-
- 3000+ posts = spammer
100 pladser tilbage af de 500 i Slushcup. www.slushcup.dk
Læs også det nye Slush News, som kan hentes på ovenstående link.
Læs også det nye Slush News, som kan hentes på ovenstående link.
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Aaargh, så måtte jeg alligevel tilmelde mig - men det er altså KUN for sjov (som om det nogensinde har været andet!Peter Christensen wrote:DMK har jo sat os i kapløbet om at blive den største klub men er det ikke tid til at sætte slutspurten ind? Vi skal have de sidste tropper på banen - så hvor er Torsten, Per, Rust, Charlotte, Schønberg osv osv. Kom op af sofaen og hen til PC'en og kast en plovmand ind i kampen på at få 6 fantastiske søndage sammen med resten af Hustlerklanen og de andre MTB-tosser

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
Det bliver et stort felt til årets Slush.
Jeg er ikke helt sikker på at jeg stiller op i 1. runde.
Jeg har slået mig noget mere end først antaget på lørdagens tekniktræning. Der blev også trykket et par ribben, så nu kan jeg næste ikke bevæge mig, uden at det gør forbandet ondt. Måtte stoppe under en løbetur idag, så nu står den på hvile frem til søndag. Så håber jeg det hjælper. Sidst jeg trykkede ribbene, kunne jeg mærke det i 6 måneder.
Jeg har slået mig noget mere end først antaget på lørdagens tekniktræning. Der blev også trykket et par ribben, så nu kan jeg næste ikke bevæge mig, uden at det gør forbandet ondt. Måtte stoppe under en løbetur idag, så nu står den på hvile frem til søndag. Så håber jeg det hjælper. Sidst jeg trykkede ribbene, kunne jeg mærke det i 6 måneder.
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Rart at høre fra dig Carsten og jeg tror at vi alle føler med dig, og det rart, midt i det hele rart, at høre at der ikke er brækket noget, for det så vildt ud.Carsten Graff wrote:Det bliver et stort felt til årets Slush.
God bedring og på gensyn.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener