Grønbech's klogeskole for Hustlere... (3/11 kl. 10.00)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Billeder:
http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=232

Nogen som gider skrive en nyhed?
Rune "morfar"
Med nye kabler

Post by Rune "morfar" »

Vil også lige være med på det store bifald, det var kanon, også herfar tak til M.G at han stiller op, kunne desværre ikke være med hele vejen, men aligevel lærerigt. Kanon arrangemet.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

vejret og skoven var (er) jo smuk

.. desværre fik datteren en hjene rystlese og kastede op lige før midnat (selvfølgelig), så vi måtte til check og observcation indtil kl. 0300 på glostrup, så jeg var fuldstændig busted og måtte opgive at komme desværre

...ellers havde både Patrick og jeg planlagt at komme.. men så fik jeg da skruet lidt på et par cykler i stedet...
jannik 'lordy' stuhr
Bagfra højre-om!

Post by jannik 'lordy' stuhr »

tak til alle og især Micker G
fed dag med fedt vejr
har smidt billeder til J-lo

ses ;)
Marie
Helt uden hænder!

Post by Marie »

Ja, tak for en super dag!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Jeg stak af lidt tidligt, havde et lille problem med cyklen... selvforskyldt... men det er fikset nu...

Fedt at se at hustlerne giver plads til alle til deres arrangementer, på tværs af klubber og det hele, det er sgu "stram kæde og go karma" :wink:

Tak for idag boys and girls.. :)
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Tak for idag allesammen og specielt til MG.
Det var da helt fantastisk og samtidig lærerigt i skoven idag.
Hvem end der havde talt med vejrguderne idag må da godt lige ligge vejrbillet ind til klubmesterskabet til foråret også :wink:
Også tak for kage og anden forplejning idag. Top dollar.
Super billeder fra dagen.
8)
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Tak for en god - og hårdslående :( - omgang teknik træning. Lad mig være helt ærlig og indrømme at jeg slog mig ad h... til på den trappe. Jeg så dobbelt de første 2-3 minutter efter mit styrt.
Jeg havde forventet at have det dårligt idag, efter den hårde medfart igår, men har det faktisk helt fint. En højre hånd der er hævet og blå i håndled og håndflade. Venstre hånd er blå og har en stor hudafskrabning - den har det bedre end højre hånd, for vi skulle jo kun bruge forbremsen, så den var klistret til bremsen, og dermed det sidste der slap cyklen - venstre skulder er godt øm, venstre hofte er blå, har en mindre blodansamling, og har en fin hudafskrabning og venstre lår har aftegning af et trappetrin.
Og min hjelm har fået en alternativ form med nogle fine dybe mærker.
Men der skal jo trænes i det, som Den hvide Hustler lærte os, så jeg har været ud 1½ time idag, og kørte bl.a. nedad nogle trapper, og lidt op/ned på Herstedhøje.
Super dag, det må vi gøre om når det bliver varmt igen.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Godt at høre at du er ved frisk mod Graff, var sku også lidt nervøs på dine vegne i går. Det ligner ikke dig at ligge helt nede bag ved, og være tavs i 2 timer!

Husk den nye Specialized hjelm kun vejer 200g ;) Ville se knald godt ud i hvid til din nye cykel!
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

godt at høre du er oppe på cyklen igen, Carsten!! :D
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

...godt at høre, at du er frisk Carsten... tapen skulle holde dine frikadeller FRA forbremsen på trapper, drops og lignende med lidt frit fald...

Må sige styrtet over styret i skoven på nedkørslen med droppet så mega ud... så det fra første række, var nemlig lige kommet ned...den var lige til "Årets styrt"....så virkelig vildt ud...du var flyvende.... :wink:

Styrtet på trapperne....av, så ikke godt ud.

Sig til, når du skal ned ad den stejle på Høgsbjeget....du slipper snart ikke mere...kører gerne med :wink:
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
John Bo Christensen
Fås den i carbon?

Post by John Bo Christensen »

Vil lige sige tak for i går. Dejligt at være i skoven med så mange glade mennesker. Og specielt tak til MG som delte ud af sine erfaringer - meget lærerigt. Ærgeligt at jeg gik glip af kagen - må afsætte hele dagen næste gang.

Mvh John.
We apologize for the inconvenience.
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

Carsten Graff wrote:Tak for en god - og hårdslående :( - omgang teknik træning. Lad mig være helt ærlig og indrømme at jeg slog mig ad h... til på den trappe. Jeg så dobbelt de første 2-3 minutter efter mit styrt.
Jeg havde forventet at have det dårligt idag, efter den hårde medfart igår, men har det faktisk helt fint. En højre hånd der er hævet og blå i håndled og håndflade. Venstre hånd er blå og har en stor hudafskrabning - den har det bedre end højre hånd, for vi skulle jo kun bruge forbremsen, så den var klistret til bremsen, og dermed det sidste der slap cyklen - venstre skulder er godt øm, venstre hofte er blå, har en mindre blodansamling, og har en fin hudafskrabning og venstre lår har aftegning af et trappetrin.
Og min hjelm har fået en alternativ form med nogle fine dybe mærker.
Men der skal jo trænes i det, som Den hvide Hustler lærte os, så jeg har været ud 1½ time idag, og kørte bl.a. nedad nogle trapper, og lidt op/ned på Herstedhøje.
Super dag, det må vi gøre om når det bliver varmt igen.
Så fik du alligevel flere tæsk på det styrt end du gav udtryk for i går. Men super at du er ved godt mod og allerede er ude og udfordre trapper m.m i dag. :thumbsup:
Cykler du - eller hykler du
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Fantastisk dag i skoven. Herligt med så mange grønne samlet på et sted tro jeg talte 20 på vores fælles foto.

Stor tak til Grønbech for gode råd og trick. J-Lo for hjemmebragt sandwich & sodavand. Casper for jysk kagebord :D og vejrguderne for perfekt efterårs vejr.
Post Reply