Dworak cup afd. 1 - 4/11
-
- 3000+ posts = spammer
Dworak cup afd. 1 - 4/11
Hvis vejret er ok, smutter jeg nok til 1. afdeling af Dworak cup ved Slangerup - nogen som vil med? Det er dagen efter de grønnes teknik dag med Grønbech.
Læs mere her via en dejlig pdf. (Hader det format)
Læs mere her via en dejlig pdf. (Hader det format)
- Flemming Elhøj
- 1 omgang efter
Lystrup....det lyder hårdt. Der er vist en bakke midt i skoven, der er værre end den i Frederiksdal. Kunne godt forestille at man skal op ad den en del gange. Held og lykke...jeg kommer ikke, da jeg med garanti har tømmermænd søndag formiddag. Gamle mænd har det med at være lang tid om at komme sig-
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Dworak er da et hit. Ruten var ret kort, men der var ikke specielt mange deltagere, så der var fint plads til alle efter de første par stigninger. Sporet var en god blanding af laaaange opkørsler og nedkørsler, masser af mudder som dog kunne overvindes og lidt grusstier til overhalning. Nåja, så var der forresten også masser af rødder og og træstubbe godt camuofleret under bladene.
Og så var der selvfølgelig rigeligt med kage og varme cacao
Resultater: BoS så ud til at være flyvende med en super samlet 19. plads. Senior og jeg fulgtes de første 4 omgange hvorefter jeg stod af og Senior tonsede videre - respekt
J-LO opmuntrede som sædvanlig i cool hustlerstil.
Der må da være flere hustlere, der stiller op til næste Dworak-løb, for løb ér jo den bedste form for træning
/Kent
Og så var der selvfølgelig rigeligt med kage og varme cacao

Resultater: BoS så ud til at være flyvende med en super samlet 19. plads. Senior og jeg fulgtes de første 4 omgange hvorefter jeg stod af og Senior tonsede videre - respekt

Der må da være flere hustlere, der stiller op til næste Dworak-løb, for løb ér jo den bedste form for træning

/Kent
Nu kan det da kun gå fremad....
..tillykke med de gode placeringer...men stod J-LO på sidelinjen....??
Husker jeg rigtigt, har jeg læst, at han skulle køre...for nu og for fanden...skulle formen op, og løb var det bedste middel...
Hi hi.. J-LO har du opfundet..."man har et standpunkt til man tager et et nyt"....skide godt standpunkt.
Husker jeg rigtigt, har jeg læst, at han skulle køre...for nu og for fanden...skulle formen op, og løb var det bedste middel...

Hi hi.. J-LO har du opfundet..."man har et standpunkt til man tager et et nyt"....skide godt standpunkt.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
-
- 3000+ posts = spammer
Jeg var sku ikke ved kagebordet, havde jo ikke betalt for at deltage, så jeg måtte kaste lange blikke...
Deltog ikke, havde småomme ben efter de 4 timer i går, og lidt (nu kommer det) - tynd mave, må have fået kulde i går.
Jeg er klar til Slush i næste uge, med 'friske' ben.
Enig med Kent, vi ska være flere til Dworak næste gang...
Deltog ikke, havde småomme ben efter de 4 timer i går, og lidt (nu kommer det) - tynd mave, må have fået kulde i går.
Jeg er klar til Slush i næste uge, med 'friske' ben.
Enig med Kent, vi ska være flere til Dworak næste gang...