Det var sateneme et hårdt løb...hold da op. Jeg stod af efter 50km pga jeg var helt færdig...dog ingen kramper denne gang. Kun ca 1/3 del gennemførte ifølge resultatlisten. Jeg har bare ikke formen til at køre lange løb lige nu Ellers var det et superfedt terræn derovre i Silkeborg..klart det bedste jeg har prøvet i DK. Absolut fed rute. Masser af singletrack, lange op- og nedkørsler, sten, rødder osv. virkeligt teknisk rute. Kørte på ca 3t for 50km. Jacob Fuglsang nappede hele vejen rundt på 3t16m. meget hurtigt!!
Nu skal der vist være en lille pause og istedet en masse D.R.U.K.
Det var noget af det bedste jeg har prøvet. Og så fysisk hårdt at det ikke kan sammenlignes med noget MTB jeg har prøvet før. Det var min MX debut, men det bliver ikke den sidste. Jeg kan ikke finde mig selv i resultaterne, men kørt på 4.27 hvilket ser ud til at give en 10. plads i motion. Men motion er er meget åben klasse. Nr. 1 kører proff landevej !! Jeg skal helt klart til Silkeborg igen. Den første omgang på 32 km var hård, og med masser af singletrack, men omgang 2 på 18 km tog næsten lige så lang tid. Det er de vildeste op- nedkørsler jeg har prøvet, og så var det ellers ud på de samme 32 km igen med endnu en omgang op- og nedkørsler. Super super fedt
Carsten Graff wrote: Men motion er er meget åben klasse. Nr. 1 kører proff landevej !!
Så må han vel ikke stille op i en motionsklasse?? hvis han har landevejslicens.
Ja det der midterste loop var helt vildt. Jeg var okay efter de første 32km men så gik det hurtigt ned af bakke.