Tak for i dag…
Det var sku en hård tur.. Efter første omgang råbte super hepperen J-lo at Andreas Bødker fra DMK’er lige I røven på mig og jeg skulle sætte ham. Det prøvede jeg så på de efterfølgende 3 omgange med varierende held. Jeg prøvede et par gange at køre fra ham inde i skoven mellem birketræerne og fik måske 20-30 sekunders hul før ham fik fat i mig og prøvede at sætte mig på de flade stykker.. På det sidste stykke grus bakke inden mål, ser jeg Martin R.R., og tænker at jeg kan nå ham.. Jeg lagde mig på lur efter en anden rytter og i det jeg træder den store klinge, og prøver at få fart i cyklen vender Martin sig om og ser mig og så træder han alt havde han har lært. Til min store rædsel ser jeg at den føromtalte DMK’er er ved at overhale mig på venstre side mens jeg har Martin foran på højre side. Så var der kun et at gøre….. MAX gas på stor klinge op af bakke…..

Jais Agertoft Team Hustler - Rivette 2:07:24
Martin Rommedahl Team Hustler - Rivette 2:07:26
Andreas Bødker Dansk Mountainbike Klub 2:07:29

Puls 194…….
Mange gange undskyld til Hanne som jeg troede jeg kunne overhale langs det grønne hegn, hvilket resulterede i at jeg skubbede Hanne ind i hegnet.
Hanne: Jeg gir den første drink på klaptræet på Lørdag…