....hmm...det med det gode vejr, kan vi vist godt glemme...men hey, vi er midt i september, så det er vel ok...at sommeren har været mega våd og øv...kan september jo ikke gøre for
Vi ses vel alligevel....selvom jeg næsten hader mudder...
Når starten er gået...har man jo 2 timer + til at vende sig til vejret...og varmen skal man nok få...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Diana wrote:....hmm...det med det gode vejr, kan vi vist godt glemme...men hey, vi er midt i september, så det er vel ok...at sommeren har været mega våd og øv...kan september jo ikke gøre for
Vi ses vel alligevel....selvom jeg næsten hader mudder...
Når starten er gået...har man jo 2 timer + til at vende sig til vejret...og varmen skal man nok få...
Så slemt tror jeg ikke det bliver,der var kun et par få steder med regulært mudder....99% var fint tørt og hurtigt i søndags....så selvom der kommer lidt regn tror jeg ikke det ændrer væsentligt ved underlaget.
Og prøv at se den LOKALE vejrudsigt,det hjælper også lidt
Så er mit carbon drøn klar til i morgen... Har totalt misbrugt en så fin cykeldag med lidt tømmermænd efter en fest med arbejdet igår...og har ikke været i skoven...
Men det er længe siden jeg har glædet mig til et løb...så jeg er klar til i morgen, uanset hvad, så bliver det en fed dag i Store Dyrehave...min cykel er i hvert fald top klar... Vi ses!
Dagens joke... Mit cykelgrej til lommerne ligger anrettet som et sønderjysk kaffebord... Er dog IKKE så glemsom, at jeg tager chippen på aftenen forinden...
tak for idag. Det gik egentligt okay for mig, specielt i starten på grusvejen hvor det gik lidt nedad. Efter det var de sidste 2 timer ret hårde nej det var en hård tur (som sædvanlig). alt det mudder og rødder trækker kræfter ud.
Tak til Hustler hepperne det hjælper når der bliver heppet på en.
Resultatet ser jo fornuftigt ud, men jeg må indrømme, at det ikke fungerede idag. Pulsen nåede maks niveau på det førstet start loop, selvom der blev kørt "roligt". Omgang 2-4 var en kamp for at holde pulsen på et fornuftigt niveau, og på omgang 5 var der udsolgt, hvilket medførte flere fejl. Heldigvis satser jeg på at formen skal bygges op mod næste forår/sommer, hvor der skal meget mere fart på og en bedre teknik Jeg er klart med på tekniktræning i løbet af vinteren.
Det gik vel ok..men så heller ikke mere...kæmper stadig med mega høj puls..snit 185 slag over 2 timer og 17..det er altså lige rigeligt...
For styr på den sag i løbet af vinteren....og teknik den er jeg med på...Der er jo masse af øve steder i Geels...perfekt til en søndagstur... Ses næste weekend...til endnu en kamp på det latterlige bjerg i Albertslund.