Tur til DM i Viborg

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

hvikle dæn anbefaler i (Diana, Marie) ? er RR ok ? eller er der noget løst underlag på bakkerne op, lige som i Vissenbjerg ?

de lover jo super vejr lørdag, og godt vejg + måske lidt byger søndag
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Besked fra Casper:

Vi spiser aftensmad lørdag kl 20 på det lokale gourmet pizza/pasta restaurant downton Viborg.
Casper Fabricius
Mudderkonge

Post by Casper Fabricius »

Morten Hartvigsen wrote:hvikle dæn anbefaler i (Diana, Marie) ? er RR ok ? eller er der noget løst underlag på bakkerne op, lige som i Vissenbjerg ?

de lover jo super vejr lørdag, og godt vejg + måske lidt byger søndag
Jeg ville køre 2 x Nobby Nick som jeg ved du har
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

God tur og Held og lykke :lol:
Cykler du - eller hykler du
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

Kører ikke med andet end NN for og bag... :wink:

Virkede fint på ruten....men NN for og RR bag skulle også kunne gøre det... Der er lidt løst sand/grus/småsten opad....og en opkørsel med rødder...ellers virker ruten ikke som en rute, der bliver mega våd af lidt regn.... Folk fra Viborg CC sagde, at ruten aldrig var særlig våd selvom det regnede...Såå.. men med det rigtigt flow er bakkerne ikke svære bare lede...
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

- Fint med kl. 20 Casper
- Tak Di for rute info, så tror jeg RR er ok.

Ses i det mørke.... vi kører kl. 6:30, og tager over odden 8:30, og skulle gerne nå børneløbet kl. 11

Endnu et spørgsmål: Kan man køre ruten uden at skulle af ? i så fald overvejer jeg racersko...

NB: Lørdag skal jeg til Silkeborg om eftermiddagen og hente et nyt topstykke til Opelen... bare hvis nogle vil med....

NBBBB: Nogle der ved hvilket show der kører i Viborg 18-25 August, noget med Waves... eller sådan... for det var noget Patrick gerne ville se
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

øj, det var en laaaang weekend... for mig blev det idag til 6 hårde omgange på 20-23min pr. omg... i alt 2t11min, hvilket rakte til en 13plads i Veteran feltet som var "stjerne" besat :lol: , sådan set ok resultat, ihvertfald var det hvad der var i benene :wink: tak for at blive klappet op ad den svære bakke =D>

Stort tilykke til Carsten Graf som fik sølv i motion >37år. :thumbsup: og til alle andre Hustlere der gennemførte den pænt bakkede rute.

Og til Patrick & Nicholas for guld i børnemedaljeløbet :wink:

Og MANGE MANG tak til Casper & forældre for super opvartning :thumbsup:

G'nat...
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

jep det var en fed weekend i Viborg. Godt kørt af alle hustlere. Ærgerligt for Rasmus at hans årsmål gik i vasken pga dårlig ryg men sådan kan det gå. :D Han er tilbage næste år til VM i marathon og DM.
Vi kunne da snildt være med i Sports feltet uden at falde igennem. Ruten var fed men p.... hård. Det kunne være sjovt at køre den igen på et tidspunkt. Og så var det vildt imponerende at se Riis & Fuglsang dengang de virkelig gav den gas..det gik så hurtigt op af bakkerne at man skulle tro det var flad landevej :)
Diana
Cykelmyg

Post by Diana »

Ja, tak alle for en fed weekend, specielt til Casper og familie =D> ...og tak til ALLE heppere på ruten. Mine bremser var lidt mærkelige på første omgang....de tog ikke rigtigt fat i bunden af nedkørslerne, så jeg styrtede på den sidste stejle nedkørsel på første omgang....forsatte efter et lille pit...Efter 2. tur ville jeg stoppe, men blev
"overtalt" med næsten kindlusinger :lol: ...blev også overtalt efter 3. tur...af 10-15 højtråbende personer i målområdet...så jeg kørte næsten "skræmt" ud på sidste tur... Men ja, en meget hård rute, som blev meget svær med høj puls. Så jeg gennemførte mit første DM og det er da fedt her bagefter....men næste år, må målet da klart være at køre en hurtigere tid.

Selvfølgelig stort tillykke til Graf med det flotte resultat....pyhh..han kunne blive hurtig med en let cykel... måske en T..... :wink: og tillykke til alle som valgte at prøve kræfter med bakkerne i Viborg... Ville gerne have været på ruten som hepper lørdag...men tidsmæssigt og grundet min mors planer, kunne vi ikke komme til Viborg før til aften. Jeg må heppe for Jer en anden gang.

Vi ses til Cube24 næste weekend....også skal jeg have en pause...har simplethen ikke mere at skyde med i benen...er bare så træt.
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Det var fadme FEDT! Tak til alle, det er sku hyggeligt at hænge ud med jer :D

Tak til fam. Fabricius, skylder klubben noget for mad / drikke?
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Super weekend i Viborg med en Camp Hustler hos Caspers forældre der var helt i top.
Super god bakket rute der krævede at koncentrationen var med hele vejen rundt på alle omgange. Det var en fornøjelse at se alle de hurtige om søndagen, efter at have trillet ruten i gennem om lørdage. Selv Klaus Nielsen der blev nr. 3 lignede en nybegynder når man havde set Riis og Fuglsang komme forbi.
Godt fightet af alle Hustlerne, det var en fornøjelse at tilbringe en weekend sammen med jer.
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Ja - tusinde tak for en superfed weekend.. Det var et hårdt DM, men nu kan jeg da sige at jeg gennemførte :)...
Og hvis jeg skal køre igen til næste år, må jeg lige være lidt mere målrettet..

Stor tak til alle hepperne og undskyld at jeg ikke rigtig reagerede på jer.. min puls var konstant i toppen så jeg kunne kun koncentrere mig om at trække vejret.

Kæmpe tak til fam Fabricius.. Det var jo helt vildt !!! - magen til service skal vi lede længe efter..

Tak til alle hustlerne - I ER SIMPELTHEN BARE TOPPEN..

Nu er sæsonen snart slut, så er det tid til nogle rigtig gode og lange søndagsture..

/Hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod

Post by Anders Kirchhoff »

Jamen vil også lige udtrykke min store taknemlighed overfor Capz og familien får gæstfriheden og til J-Lo for tak for lån af telt.

Sæsonen slutter for nogle nu, men for mit vedkommende, ja så starter den nu og hvad er bedre end en dejlig XC-rute, hvor der ikke er tons og asfalt.

Viborg by night rules. Der var pulsen også høj \:D/ :party:
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

nu har jeg været med til et par DM's, og der er ALTID mange flere bakker end de sædvandlige dust, hot, slush og selv alm. DCU løb - så jeg har også tidligere været tæt på at udgå, så nu ved i det til næste år's DM ... ruterne er bare længere, mere teknisk, og bakkerne x2 af en normal dust rute....så rigtig flot for alle der bare hang med.
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Jeg har fået en fodpumpe for meget med hjem fra Viborg.
Jeg "snuppede" den på "P-pladsen" ved Camp Hustler, da den var helt magen til min egen. Hvem mangler den?
Post Reply