Mudder-dæck
Mudder-dæck
Vilket dæck brugte i på Dustcup avd 6, eller på en anden rute der er lige så mudret? Jag hade store problemer i skoven, men det var måske ikke så meget mine Racing Ralph, uden mer dårlig teknik og fysik...
Don't point that gun at him, he's an unpaid intern
- Charlotte vM
- Bagfra højre-om!
Jeg havde Specialized Roll X Pro på (http://www.ride4fun.dk/product.asp?prod ... =17&page=1) - det var perfekt til det føre... 

"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Følg livet på landet!
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
Jeg havde Michelin Mud Dry bagpå... med snært 4 bar i.... Det hjalp så ikke det vilde
Casper F har svaret på et ORDENTLIGT mudder-dæk, desværre kan jeg ikke huske navnet på dem, men måske han selv smider et navn på (så jeg også selv kan få shoppet dem)

Casper F har svaret på et ORDENTLIGT mudder-dæk, desværre kan jeg ikke huske navnet på dem, men måske han selv smider et navn på (så jeg også selv kan få shoppet dem)
'''You're just jealous because the voices only talk to me.'''
- Niels Haslov
- Nu med støttefod
- Carsten Graff
- UST? Ja måske...
4 bar lyder af alt for højt tryk. Jeg kører for det meste med 1,9 - 2,1 bar. Hvis det er alm. grusvej eller asfalt pumper jeg hårdt til ca. 2,5 bar.Casper Ortvald wrote:Jeg havde Michelin Mud Dry bagpå... med snært 4 bar i.... Det hjalp så ikke det vilde![]()
Jeg vil klart anbefale Schwalbe Nobby Nic eller Panaracer Cinder foran hvis der er mudder som nu, og så Racing Ralph bagpå.
-
- 3000+ posts = spammer
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Et godt forslag, men jeg kørte dog, af dovenskab, med Racing Ralph, det gik, men der skulle trædes i lave gear et par steder for at holde cyklen på ret køl!Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jeg kører med Maxxis Medusa når der er godt med mudder.
4 bar er de mindst 1,6 bar for meget når deres køres på singletrack, det går langt bedre med 4 bar på ren asfalt!!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Jakob Skouboe
- Uden hjælpemotor