Jeg har et telt som jeg kan tage med. Der er beskrevet som et 3 personers telt men så er der vist heller ikke plads til ret meget mere. Dig og Anders er velkomne til at sove der også.
Rasmus Bentzen wrote:Nå men jeg regner også med at komme.
Er det løb jeg har valgt at satse på i år
Kan først være der fredag ved en 8 halv 9 tiden. Så jeg spiser på vejen.
Er ellers på hvad der ellers er af måltider...
Jeg skal også have fundet ud af noget med telt..... ER der ikke en der har et giga telt????
Eller skal jeg virkelig i Silvan eller harald nyborg
super humor, er du så på en ny cykel ? ses derovre
Når i kommer kørende hen ad Søndersøvej, drejer i op ad en grusvej hvor der står 88-96 på et blåt skilt. Fortsæt ud ad grusvejen til i når et nyopført hvidt hus på højrehånd. Her drejer i til højre. Drej her efter til ventstre ad den 1. vej på venstre hånd og fortsæt lige ud op igennem skoven. Der finder i huset (nr 92A)
Casper Fabricius wrote:Når i kommer kørende hen ad Søndersøvej, drejer i op ad en grusvej hvor der står 88-96 på et blåt skilt. Fortsæt ud ad grusvejen til i når et nyopført hvidt hus på højrehånd. Her drejer i til højre. Drej her efter til ventstre ad den 1. vej på venstre hånd og fortsæt lige ud op igennem skoven. Der finder i huset (nr 92A)
Det lyder kompleks. Gider du at stille dig ud til vejen og guide os ind?? Vi er der mellem kl 10-12 imorgen??