Dustcup 5/8 (Søndag)

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Kommer .... savner sgu ldt action :thumbsup:
David Darret
Med nye kabler

Post by David Darret »

Er tilmeldt.... har fået Hustler tøj.... mangler kun gode ben og en ny bagskifter.....Kommer!
Sygdommen ville sætte mig af - men jeg vandt spurten...
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jeg kommer bor jo ca 300 meter fra ruten :wink: His nogle her lyst kan vi tage en tr tur i denne uge på ruten.

Jeg har stort set ikke trænet siden mit elendige 24t løb , men hvad jeg skal vel til at igang igen :wink:
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Per, jeg vil meget gerne. Tænker på i morgen hvis vejret arter sig! Det vil blive omkring kl 1300. Tidspunktet kan desværre først fastlægges i morgen (tirsdag)!
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Jan Lohmann wrote:Per, jeg vil meget gerne. Tænker på i morgen hvis vejret arter sig! Det vil blive omkring kl 1300. Tidspunktet kan desværre først fastlægges i morgen (tirsdag)!

Jeg er startet på job igen efter ferie :? så det kan tidligst blive kl 1700
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Casper Fabricius
Mudderkonge

Post by Casper Fabricius »

jeg kommer kun og kigger. Har stadig rygprobleer og har besøg fra Holland
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Er meget nysgerrig for at høre om hvordan ruten på Amager ser ud. Er det total smat eller er der til at køre ?
Regner med at komme på søndag, er tilmeldt, men gidder ikke regn og smat mere denne sommer, så solen har bare at titte frem :D
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Kommer også kun hvis der er nogenlunde tørvejr ( ca 10-15% chance )
:?
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Schønberg wrote:Er meget nysgerrig for at høre om hvordan ruten på Amager ser ud. Er det total smat eller er der til at køre ?
Regner med at komme på søndag, er tilmeldt, men gidder ikke regn og smat mere denne sommer, så solen har bare at titte frem :D
Har lige, her kl 1400, hørt Vejrudsigten. Man lover tørt og sol både lørdag og søndag
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Schønberg wrote:Er meget nysgerrig for at høre om hvordan ruten på Amager ser ud. Er det total smat eller er der til at køre ?
Det er ikke et sted der normalt er meget smattet. Men hvis det regner hele weekenden er det selvfølgelig mudret. Iøvrigt en meget speciel rute. Nogle få meget stejle op & ned som sikkert kun 20% af feltet kan køre plus det næsten er singletrack hele vejen rundt. Så meget få muligheder for overhalinger. Et godt sted at se på mtb. :wink:
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

En rapport

Post by Jan Lohmann »

Er lige kommet hjem efter en del kørsel på ruten først alene og siden i godt selskab med Klaus Stagis, DMK. Efter vi havde fjumret lidt rundt fordi GPS og ruten ikke helt stemte overens eller måske fordi sporene ligger så tæt, afsluttede vi dagen med en tonsetur på det inddæmmede areal ;-)

Ruten:
De 2 parallelle forløb længst imod fælleden (grus hhv. græs) er stort set de eneste steder hvor det rigtigt er muligt at overhale, resten er singletrack, som nogle steder manglede lidt klipning med den store havesaks.

Ruten var ikke ret mudret selvom der var lidt vand i hullerne på vaskebrædtstrækningen. En del af højderne kunne køres både op og ned, men der op/nedkørsler som jeg tror at mange vil passere til fods.

På gensyn på søndag.
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Perfekt med en update - Tak Jan :)

Ses søndag !
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

det regner jeg bestemt med at deltage i... vi skal vel også ha pavillionen op ikk ? (jeg tager den ihvertfaldet med)
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

Klaus S. og jeg kører et par runder i morgen Torsdag kl. ca.16:30-17:30 - nogle der vil vise rundt ?
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Morten Hartvigsen wrote:Klaus S. og jeg kører et par runder i morgen Torsdag kl. ca.16:30-17:30 - nogle der vil vise rundt ?
Jeg kommer :wink: kender område og lidt af rute. :wink:
Post Reply