Dalle wrote:har haft en nerve i klemme i højre balle
Deraf navnet ”Dalle stramballe”
Jeg kommer heller ikke….Sådan som vejret er for tiden gider jeg ikke at cykle i skoven… Jeg napper en dobbelt spining time i stedet for (det kan mit venstre knæ også bedre lide)
Dan, den var vist til mig Efter min beklagelse over ikke at have fået nok højdemeter sidste tirsdag, forventer du vel at jeg møder op kl. 17.30. Jeg vil gøre mit bedste for at få lov til at komme i morgen
Jeg kommer først kl 1800 sku' nødigt bruge hvad der er tilbage fra i lørdag's på kælkebakken.
Jais, den rute som vi kørte med Dan sidst var utoligt tør, så kom bare, der bliver (sikkert) ikke meget mudder, og frisk luft er, efter min mening, bedre end spinning )
Tror at jeg snupper et par højdemeter I Cannes imorgen, I tørvejr, I 25 gr varme er der nogle som vil med, eller kan få det til at passe ind.... Har tænkt mig at køre i mit nye Hustler tøj.... skal nok sende et godt billede fra stedet, så I kan se hvordan et tørt spor ser ud
Sygdommen ville sætte mig af - men jeg vandt spurten...
David Darret wrote:Tror at jeg snupper et par højdemeter I Cannes imorgen, I tørvejr, I 25 gr varme er der nogle som vil med, eller kan få det til at passe ind.... Har tænkt mig at køre i mit nye Hustler tøj.... skal nok sende et godt billede fra stedet, så I kan se hvordan et tørt spor ser ud