Holtehallen d. 5.7 kl. 18.00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
David Darret
Med nye kabler

Post by David Darret »

Jeg er lige kommet hjem fra en svømmetur på det røde spor..... Da jeg ikke kunne få min trofaste makker ( Niels) ud af huset, kørte jeg en lille tur på 25 km alene.... helt alene! Det positive....?ja.... der var ingen myg i skoven! ellers om forhold og vejr, ville jeg sige "#"&¤#&/%¤#&/=(?=)`=()?)(&/=/&%&¤(&%&%)&/(&%()&%................ I så meget mudder, var jeg glad for min Spectre cykel på 8,450 kg det var rigeligt at slæbe rundt på! det blev også til en flyvetur, og et par ridser i lakken, men sådan er det ( Déjà vu fra nordic24). På tirsdag skal jeg til Cannes...med cyklen! skal køre højdemeter i tørvejr!.... er træt af mudder.
Ses :lol:
Sygdommen ville sætte mig af - men jeg vandt spurten...
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Respekt...er det dig? :wink:

Image
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Godt gået David og god tur til Frankrig.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Niels Haslov
Nu med støttefod

Post by Niels Haslov »

David Darret wrote:Jeg er lige kommet hjem fra en svømmetur på det røde spor..... Da jeg ikke kunne få min trofaste makker ( Niels) ud af huset, kørte jeg en lille tur på 25 km alene.... helt alene! Det positive....?ja.... der var ingen myg i skoven! ellers om forhold og vejr, ville jeg sige "#"&¤#&/%¤#&/=(?=)`=()?)(&/=/&%&¤(&%&%)&/(&%()&%................ I så meget mudder, var jeg glad for min Spectre cykel på 8,450 kg det var rigeligt at slæbe rundt på! det blev også til en flyvetur, og et par ridser i lakken, men sådan er det ( Déjà vu fra nordic24). På tirsdag skal jeg til Cannes...med cyklen! skal køre højdemeter i tørvejr!.... er træt af mudder.
Ses :lol:
Med defekt forbremse synes jeg ikke lige forholdene var til et sats før ferien... snuppede en mere sikker tur på spinningscyklen 8)...selvom det ikke kan erstatte en tur i det fri.
Cykler du - eller hykler du
David Darret
Med nye kabler

Post by David Darret »

Dan wrote:Respekt...er det dig? :wink:

Image
Kunne godt minde om det.... :roll:
Sygdommen ville sætte mig af - men jeg vandt spurten...
Flemming Elhøj
1 omgang efter

Post by Flemming Elhøj »

I dette vejr kan jeg kun tilråde at følge Søværnets Sikkerhedsråd.....kun en tåbe frygter ikke havet :arrow: :D :D
Det er træningen der tæller...ikke udstyret!!!
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Det er sgu sejt at du har kørt trods vejrets forhold.. Personligt - så er jeg godt nok ved at være træt af regn og mudder.. drager for mange tanker mod 24t løbet og jeg gider simpelthen ikke køre i det L... for tiden.. så hellere vente .. men nu skal jeg jo også snart til Polen.. :) :) og der kan det bare understå sig i at regne

/Hanne :)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Post Reply