Schønberg wrote:Hmmmm ... havde ikke puttet noget nr. i posen
I Hot Cup generer ( noget med tilfældige tal...) vi en elektronisk liste ud fra Events resultatet listen,dvs alle der blot har kørt en omgang er automatisk med.
Men man skal være tilstede ved lodtrækningen
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Som ny er jeg også parat til at tage imod noge teknik træning. Faktisk har jeg tit tænkt på om klubben ikke burde tilbyde os nye noget tekniktræning - måske en gang hver anden måned. Jeg er nok ikke en eneste der behøver.
Hanne wrote:Jeg prøver lige NN først - det har jeg liggende derhjemme - hvad anbefaler du af dæktryk ??
Der er mange meninger, men jeg vil sige: 1.8-2.0 bar/fugtigt-tørt. Man skal ikke hælde for meget i selvom det er tørt da der stadig skal være greb i det løse der ligger ovenpå hardpacken.
/VL
Jan Lohmann wrote:På alle (de få) dæk jeg har set har der altid stået min 2,0 bar!
Hvad betyder det hvis man sætter mindre tryk på end det anbefalede?
Jeg taler mere om princippet af at gå under det anbefalede end om et 'undertryk' som her på 0,2 bar!
Sikkert ikke noget men vel større risk for snakebites altså hvor slangen bliver presset sammen og punkterer. Jeg vil ha sagt ml 2.5 & 3 bar men det kommer jo også an på hvor mange kilo man har og presse ned med Til gengæld hvis det er tubeless og 2.25" dæk kan jeg godt køre med ca 2 bar men hvis det er slange og 2" så bliver der lidt for meget "rullen" i svingene for mig.
jeg bruger kun <2 når der er mudder (eller sne), ellers 2,5 - 3,5bar, kan heller ikke lide at baghjulet giver sig sideværs, det føles ik rart.
Nu er min R7 forgaffel pænt blød, så derfor bruger jeg normalt ca. 35-40psi / 2.8bar i forhjulet ved sådan varieret underlag, på en flad rute lidt flere bar's...