Forstår ik lige konceptet med køretid i Dust 4'eren. Vi starter kl 13.00 og der er præmieoverrækkelse kl 15.15. Køretid 2 timer.
Er det så OP til 2 timer?
Det kan ikke være ligesom vi plejer hvor man kan køre ekstra runde lige inden tiden lukker, for så kommer der jo ikke så mange til præmieoverrækkelsen kl 15.15.
Nogen der har løsningen?
Mht. start rækkefølgen, virker det lidt som om Dusten bliver nedprioriteret.....eller hvad?
Som jeg husker det fra sidste år så kørte vi 1.40 time og runden færdig.
jeg ved ikke om reglerne er ændret - har ikke sat mig ind i det men isåfald at dette er tilfældet , så er der jo præmieoverrækkelse umiddelbart efter du så er kommet i mål .. og vi kan komme hurtigt hjem
2. timer plus omgangen, så vi når nok ikke præmieoverrækkelse 15.15, den bliver nok mere 15.45-16.00. (Mit bud)
Det ser måske ud som om Dusten er nedprioriteret, men husk vi snakker DCU A, B, C rytetre, de kører en hel del hurtigere end den gennemsnitlige dustdeltager - der komemr nok heller ikke mere end 30-40 fra Jylland / fyn, så jeg tror ikke problemet bliver stort.
Yes sir.
Jeg skal være lige på kanten af sukkerchok når jeg starter.
Desuden fylder jeg min 2 liters Camelbag med gel og tager 10xenergibar i lommerne!
Nej, ikke helt, men tæt på...
Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Boxindeling på www.dustcup.dk
... havde bare hørt en fugl synge om Top10 fra Dust og A-ryttere kunne starte helt forrest, derfor blev jeg så glad - så får jeg noget for licensen
Den nuværende boxliste ser ikke ud til at tage højde for licens folket, men det kommer måske.