K: Sej 24" drenge MTB

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
Post Reply
BoT
Bagfra højre-om!

K: Sej 24" drenge MTB

Post by BoT »

Min søn på 10 mangler en cykel og det ville være fedt hvis han fik en rigtig MTB, så han kunne køre med i skoven - når fars knæ vil igen :-)
Det skal være 24", da 26" (har prøvet) ikke vil være til at håndtere i skoven for ham.
Han og jeg har set sig varme på denne her sorte Specialized Hotrock:
http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=22135 (vælg UK som region)
Han vil IKKE have en rød, hvid, lysegrå, gul eller anden "pige-farve" :roll:
Brugt i rigtig god stand vill også være fint. Giver gerne op til 4000, da den også skal holde til lillebror.

Nærum Cykler lovede mig (3 gange!) i starten af marts at skaffe den hjem, med nu siger de at de ikke kan og ikke vil love noget. Nu hvor det er blevet varmt er det jo umuligt at kæmpe sig i nærheden af en cykelhandler, er det lidt surt at få det at vide. Døm selv:

"Hej Bo

Vi vil meget nødigt skuffe dig igen og tør derfor intet love før vi står med
varen i hånden... Vi har og gøre med en meget ustabil leverandør... Deres
svar er bare at de pakker containere ud med børnecykler for tiden. En hver
dag... Så forhåbentligt er den her snart... Men kan stadig intet love og
melder indtil videre pas... Beklager

Mvh Nærum Cykler"
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod

Post by Anders Kirchhoff »

Jeg købte med fordel min datters Specialized børnecykel Image i Tyskland via nettet. Billigere og bedre betjening end her i DK, desværre....

Linkservice: http://shop.fahrradnet24.de/product_inf ... cts_id/782

Når vi er godt kørende, så skal børnene også være det 8)
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
BoT
Bagfra højre-om!

Post by BoT »

Tak for linket Anders :thumbsup:
Lidt af et dilemma :?, for man er jo mere på røven, hvis webshoppen har de samme leveringsudfordringer med importøren ](*,).
Så har man bestilt =; og så har man bare at vente [-o< . Det er også et værre hyr :roll:, hvis den får skader ved pakning eller transport :^o
På den anden side plejer det jo at gå godt og der er nok ret stor chance for at de kan skaffe den. \:D/
Hmmm..... :-k
Licht
Helt uden hænder!

Post by Licht »

Hej Bo,

Ofte vil Tyske butikker kunne levere selv om den danske importør ikke kan få fingrene på varen.

Den Tyske distributør bestiller meget stort hjem og det gør mange af de tyske butikker også og når producenten så løber ind i forsinkelser eller andre problemer så bliver lille Danmark syltet igen og igen!!!

Husk at de store Tyske online shops ofte er større og aftager flere cykler end de danske distributører kan afsætte i hele DK.

Der er efterhånden så meget erfaring med at handle cykel i Tyskland at jeg ikke ville have nogen problemer med at gøre det igen. Din cykel kan lige så godt blive skrammet med posten til DK forhandler som hvis den bliver sendt direkte til dig. Og retur møllen den skal igennem før du får en ny er den samme. Her skal du bare gøre arbejdet selv, men hvis du lige har sparet 1500 kr. er det vel også OK.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Undersøger lige sagen BoT, gi mig lige i morgen.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Re: K: Sej 24" drenge MTB

Post by Morten Hartvigsen »

BoT wrote:Min søn på 10 mangler en cykel og det ville være fedt hvis han fik en rigtig MTB, så han kunne køre med i skoven - når fars knæ vil igen :-)
Det skal være 24", da 26" (har prøvet) ikke vil være til at håndtere i skoven for ham.
Han og jeg har set sig varme på denne her sorte Specialized Hotrock:
http://www.specialized.com/bc/SBCBkModel.jsp?spid=22135 (vælg UK som region)
Han vil IKKE have en rød, hvid, lysegrå, gul eller anden "pige-farve" :roll:
Brugt i rigtig god stand vill også være fint. Giver gerne op til 4000, da den også skal holde til lillebror.

Nærum Cykler lovede mig (3 gange!) i starten af marts at skaffe den hjem, med nu siger de at de ikke kan og ikke vil love noget. Nu hvor det er blevet varmt er det jo umuligt at kæmpe sig i nærheden af en cykelhandler, er det lidt surt at få det at vide. Døm selv:

"Hej Bo

Vi vil meget nødigt skuffe dig igen og tør derfor intet love før vi står med
varen i hånden... Vi har og gøre med en meget ustabil leverandør... Deres
svar er bare at de pakker containere ud med børnecykler for tiden. En hver
dag... Så forhåbentligt er den her snart... Men kan stadig intet love og
melder indtil videre pas... Beklager

Mvh Nærum Cykler"
Patrick har en rød Hotrock, som jeg købte igennem vores sponsor TOKIND, du kan se den på Lørdag (hvis jeg elles kan komme hjem fra Tyskland). Forgaflen er ikke den bedste men holder nok ok til ham (ogf Emilie) som skal overtage den når han er stor nok til 26" hjul. Han klager nu ikke over at den er rød, da han har bemærket at nogle af de MTB seje ryttere i dustcup kører på "samme" ramme.
Post Reply