Købes: Scott Scale carbon ramme (Har købt)

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
Post Reply
Schønberg
Mangler fart

Købes: Scott Scale carbon ramme (Har købt)

Post by Schønberg »

Da jeg har fået slået hul i min carbon ramme, er jeg i markedet for at købe en ny / brugt.

Har fået et tilbud på en Scale 10 via Scott Danmark.

Men det er stadig mange penge, så hvis der er nogen der vil sælge en brugt eller har hørt om en der er til salg er jeg interesseret.

Str. M
Årgang 2006 ....
Model: 10 - 20 - 30 eller Ltd
Last edited by Schønberg on 30 Apr 2007, 15:11, edited 1 time in total.
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

lidt OT- hvad gør du med din gamle ? kan den reppes ?
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Håber jeg kan få hjælp af en skibsbygger til at lappe hullet, og så bruge den som vintercykel. Men vi får se hvad det blir til.

Lige nu har jeg mest fokus på at få fat i en ny ramme. Så jeg kan komme på sporet igen.
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor

Post by Jakob Skouboe »

Jeg har et godt sted at gå hen. Har fået lavet en som bruges som vinter/landevej etc etc.

Tuco Yachtværft i Faaborg har lavet et fint arbejde...

http://rudemtb.dk/hotwheels.asp?fane=ty ... heeltype=1

Tjek her: Overrøret er lavet ganske fint....Kostede 2k..
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Har bestilt ny ramme. Scott Scale 10. Håber den snart kommer .... har ikke haft cykel siden Slushcup 17. dec. Geel Skov.
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor

Post by Jakob Skouboe »

Hej Michael..
Jeg har lige set din låge hos den lokale cykelshop her i Charlottenlund og den skal du altså ikke kyle ud. Den kan sagtens fikses hos Tuco for 2k.

Smider du den i havet, så lad mig tage chancen..:)

Fed cykel i øvrigt!!

Kh Jakob

Giant NRS Giant MCM
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Jeg smider den ikke ud. Satser på at få den lappet, og så samle en ekstra cykel. Men skal først lige ha liv i den nye :D
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Har nu fået købt en ny ramme Scale 10, og fået sat alle dele over.

Har overvejet at fået lavet rammen hos en skibsbygger og så sælge den, men jeg ved ikke om det er muligt at sælge en ramme der har haft en defekt.

Alternativt skulle jeg samle en vintercykel til mig selv, men er ikke sikker på at jeg får tid til "projektet".

Jakob - du virkede som om du havde mod på projektet. Vi du give et bud på rammen før jeg sender den til rep.
Dalle

Post by Dalle »

Scønberg, hvad skal den gamle ramme stå i af kroner ??
Kunne måske være intresseret??.

Dalle, tillykke med den nye ramme
Schønberg
Mangler fart

Post by Schønberg »

Dalle ... indlægget var mest møntet på Jakob, da han jo har set skaden på stellet, og vurderet hvordan han kan få det lavet.

Tillykke er måske at gøre for meget ud af det, da det stort set er den samme cykle jeg har fået, bortset fra en ny farve og at jeg er blevet MANGE kilo fattigere :(

Tror kun jeg fik kørt 10 - 15 løb på den.

Men hvis du forsat er interesseret og bekendt med skaden, så kom med et bud. Rammen er fantastisk, men det er et sats om man tør give sig i kast med at få den lappet.

Jeg vente på et udspil fra Jakob. Har ikke rigtig selv et godt bud på hvad den skal kost. Eller om det i det hele taget er en god idé at sælge den. Vi skulle jo gerne kunne mødes i skoven igen, uden bad feelings. Jeg kan jo ikke give nogle garantier, eller være sikker på om det i det hele taget er en god idé at få den lappet.
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor

Post by Jakob Skouboe »

Hej Mich

Jeg tror sagtens det kan laves og jeg tror samtidig sagtens at det kan laves uden det store visuelle støj.

Bagstagen er selvfølgelig særligt udsat, men giv da Tuco i Faaborg en mail med et par billeder og få deres vurdering.

Min reperation fungerer fint. Cyklen er endda holdt op med at knage i sadelhullet, hvilket bare betyder, at den er blevet stivere.

Giant NRS Giant MCM
Post Reply