DCU løbet i Korsør
- Hanne
- Med nyvasket cykel
DCU løbet i Korsør
Vil lige skynde mig at fortælle at Diana blev nr 3 i dag og ligeså Hartvigsen blev 3'er..
Fandme sejt kørt !!!
( Diana kørte mod Åsa Erlansson så hun har haft SERIØS modstand )
Stort tillykke til både Morten og Diana
Fandme sejt kørt !!!
( Diana kørte mod Åsa Erlansson så hun har haft SERIØS modstand )
Stort tillykke til både Morten og Diana
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
-
- 3000+ posts = spammer
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Joe tak, men der var nu også kun 5 piger og 4 gutter i veteran (H40...), så jeg kom til stor overaskelse hverken på podiet eller fik præmie, da der var for få deltagere.. men det var en ret fedt løb med det vejr, på en rute der 90% lignede den jeg kørte på for 2 år siden, bare en enkewlt bakke mindre, og jeg havde Patrick med som supporter (så han kunne betale lidt benzin penge
), så vi cyklede en lille hygge omgang bagefter, og var en tur på stranden i det rigtig flotte vejr, så vi var først hjemme igen kl. 19 (tog afsted 11:30), og fik kun lidt kage til frokost... så det var en lang dag.
Benny Andersson (svensker) blev 1'er og DMK Rolf 2'er, og Smukke Hansen 4'er. Jeg kunne slet ikke følge med Rolf og slænget, og han fortalte da også at han hængtede sig på nogle A klasse folk i starten, så jeg måtte bare køre mit eget løb... til tider (pga. mine defekter) efter yndige svenske Rosa (på en flot pink/rosa/blå cykel & outfit der matchede), hun blev 1'er og det lykkedes mig at slippe helt fra hende på sidste omgang.
Og Ghosten er for fed at køre på- YES ... jeg tabte kun kæden én gang, og forskifteren rykkede sig
tror vist jeg må slibe lidt i den forskifter (på indersiden) for hende OL deltageren jeg købte den af havde haft samme problem.

Benny Andersson (svensker) blev 1'er og DMK Rolf 2'er, og Smukke Hansen 4'er. Jeg kunne slet ikke følge med Rolf og slænget, og han fortalte da også at han hængtede sig på nogle A klasse folk i starten, så jeg måtte bare køre mit eget løb... til tider (pga. mine defekter) efter yndige svenske Rosa (på en flot pink/rosa/blå cykel & outfit der matchede), hun blev 1'er og det lykkedes mig at slippe helt fra hende på sidste omgang.
Og Ghosten er for fed at køre på- YES ... jeg tabte kun kæden én gang, og forskifteren rykkede sig

- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Er på nattevagt..og orker ikke skrive en løbsrapport lige nu...kan kun sige at løbet var fedt, og det var en rigtig god rute...100 % singeltrack...tørt og med masser af bakker og nedkørsler..mums, ingen J-LO stier..
Det var rigtig fedt, at jeg kom afsted..
-også godt kørt til Jer, der deltog i Slagelse...
Vi ses til Hustlertræning på tirsdag..Rude Hallen kl. 1800..

-også godt kørt til Jer, der deltog i Slagelse...
Vi ses til Hustlertræning på tirsdag..Rude Hallen kl. 1800..
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Ups... Ja, selvfølgelig er det Helmsvej om tirsdagen...skal nok være det rigtige sted...Peter Christensen wrote:Godt kørt af jer begge. Vil lige gøre opmærksom på at tirsdag er Helmsvej så du ikke kører forkertDiana wrote: Vi ses til Hustlertræning på tirsdag..Rude Hallen kl. 1800..

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.