Fitness DK Løbet

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Hanne
Med nyvasket cykel

Fitness DK Løbet

Post by Hanne »

Hey alle gæve grønne Hustlere..
Tak for en god dag i skoven idag - fedt løb, sjovt at prøve

FED SÆSONSTART !!!!!

Vi ses i skoven en masse dage i påsken ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Tak for i dag. Hustlerne var igen endda meget synlige. Var vi 10 ??

Til lykke til Hanne med 3. pladsen.

God rute og så næsten uden mudder. Det har jeg ikke oplevet de sidste 8 måneder ;-)
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Fed dag med ømme ben - super rute, super vejr - tak til alle!

Tror vi var mere end 10?
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Ja det var en god dag i skoven. Fedt vejr og fed rute. Dejligt at køre på tørt underlag.

Desværre fik jeg en punktering efter 15 min, så jeg måtte af og pumpe. Stan's slim reddede mig fra at skifte slange så det er jo top dollar :thumbsup: Baghjulet sejlede godt nok resten af løbet men det gik. Tak for idag.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Dan wrote:Ja det var en god dag i skoven. Fedt vejr og fed rute. Dejligt at køre på tørt underlag.

Desværre fik jeg en punktering efter 15 min, så jeg måtte af og pumpe. Stan's slim reddede mig fra at skifte slange så det er jo top dollar :thumbsup: Baghjulet sejlede godt nok resten af løbet men det gik. Tak for idag.
For en novice: Stan's Slim??????

Jeg kender Stan Getz som spiller Tenorsax :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

Jan Lohmann wrote:For en novice: Stan's Slim??????

Jeg kender Stan Getz som spiller Tenorsax :D
Ham kender jeg så ikke..

http://www.notubes.com/moviedemo.php
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Godt kørt, Hustlere. Tak for indsatsen.

Jeg smider et par billeder på senere. Jeg har taget 8 Gb... Det tager lidt tid at sortere.Image
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Tak for idag. Der blev jo kørt frisk til så man kunne jo ikke sidde og slappe af :lol: Blev jo den glade vinder af en MAXXUM mountainbike eller mere korrekt MAXXUM cykel :wink: Glæder mig til at se Bo's billeder
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Tak for i dag. :wink:
Jeg havde et hård løb ,der blev godt nok lagt fra land . Jeg er fulstændig færdig her til eftermiddag selv om jeg kun kørte 3 omg. .Ole P. tak for hjælpen og lån af kædeleds adskilleren , mit spec.tool knækkede sku da jeg ville tage det knækkede kæde led af. :oops:

Da jeg havde stået længe og prøvede at få mit kædeleds tool til at fungere måtte jeg opgive og begyndte at gå tilbage mod mål (temmelig indebrændt).Så kom Ole .P kørende spurgte hvad problemet var :wink: stoppede og gav mig hans handi tool og derved satte en placering til og blev 5 i steddet for nr.4 fanme go Hustler stil :wink:

Helt vild med heppekor i dag , Bo S. som stod på bakken hvor bener gjorde mest ondt ,Tak Bo for Yankiebar total retro.. Glæder mig til at se billederne. Cool med så mange i Grønt..

Hmm sæson start , Kæde knækkede og i Krank boxen gik lejet .... :wink: nu kan det vist kun gå fremad.
Last edited by Per Olsson on 01 Apr 2007, 18:29, edited 3 times in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Martin
Nu med dunk!

Post by Martin »

Tak for idag.. super resultater af alle hustlere.. er godt nok ør i knolden og i benene.
De arrangører af det løb skal have en ordentlig gang ros for den rute.. den var sgu fed.. Vi ses på sporet. :wink:

Resultater her: http://www.slagelse-mtb.dk/upload/mtb/2 ... 202007.xls
Casper Ortvald
Set på landevejen!

Post by Casper Ortvald »

ja jeg vil da også sige tak for en lækker soldag i det herlige militær område ved antvorskov.

Min dag var så lidt kaotisk da jeg startede dagen igår med at mangle to bolte til at holde klingerne på plads...
Den kunne J-Lo dog hjælpe med. Men da jeg kom frem fandt jeg ud af hvad den mærkelige lyd var jeg hørte efter at have kørt fra Jonstrup og nået til ballerup.... Forhjulet havde været for tæt på udstødningen så jeg stod med et stk smadret RR og en slange i underskud, da jeg nåede frem til FitnessDK (som jeg syntes var svær at finde).
Dæk kunne Dan så hjælpe mig med, utroligt nok.. Takker, og med hensyn til slange.. ja så var jeg kommet afsted med 1 stk slange.. Uden ventil.. FLOT Casper. Men en tak til Hanne som havde en ekstra slange med :D
Boltene til klingerne kunne min umbraco så ikke finde ud af, så ved hjælp af Jais's multi-tool, lykkes det også at få klingerne spændt.....

Turen var Super go /sjov at køre, lige efter min smag. Dog tror jeg aldrig jeg var kommet op af det bjerg uden råben og skrigen fra Skakke der stod klar ! Super !

Fortsat go søndag

PS.... jeg er træt !
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Gode tider, faktisk ikke ret langt mellem de fleste, gode ben fra de grønne.
Dan
Downhill konge

Post by Dan »

ja godt kørt af alle. Godt at Skakke var på bakken istedet for cyklen. Han var bare kørt fra os alle sammen :D
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Så er bild's:
http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=172
Jeg har krampe i pege-fætteren. :)
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Per Olsson wrote:Så kom Ole .P kørende spurgte hvad problemet var :wink: stoppede og gav mig hans handi tool og derved satte en placering til og blev 5 i steddet for nr.4 fanme go Hustler stil :wink:
Stor respekt, Ole. :applaus:
Post Reply