Tilmelding til Söderåsen den 7 april
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Jeg vil godt med , jeg tager broen , har plads til to Cykler + min egen , Niklas der skal du ikke med.meen jeg skal lige se hvordan bener har det efter Fitness.dk
Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad vi skal i sønderåsen ud over at køre mtb. er der et link og adrs , til gps'eren
Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvad vi skal i sønderåsen ud over at køre mtb. er der et link og adrs , til gps'eren
Last edited by Per Olsson on 29 Mar 2007, 09:45, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
"Jeg foreslår en tlf. væknings kæde på jeres hold."Diana wrote:Hey Bo..Jeg er altid med på ture i Fræk Golf...BoS wrote:I kan da køre med i Fræk Golf - hvis I tørNår mødetidspunktet er på plads, kan vi lige aftale nærmere... Jeg kan evt. ringe og vække dig..
Ej, pjat..
Vi vil meget gerne med, så det er en aftale.

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Jeg holder på, at vi skal bevare hyggen, hvilket indbefatter en sportsmenu, som jeg nok skal stå for.
Så smid alle jeres proteinbarer, low-fat powerximcocktails, knækbrød uden smør eller andet knas over højre skulder og tag et, gerne to, tre er også iorden, lækkert stykke(r) rugbrød med tandleverpostej og en GRØN og SUND agurk. Skyl efter med en håndbajser eller for chaufførerne Tjolla (røde bomber med masser af sukker).
Så smid alle jeres proteinbarer, low-fat powerximcocktails, knækbrød uden smør eller andet knas over højre skulder og tag et, gerne to, tre er også iorden, lækkert stykke(r) rugbrød med tandleverpostej og en GRØN og SUND agurk. Skyl efter med en håndbajser eller for chaufførerne Tjolla (røde bomber med masser af sukker).
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
-
- 3000+ posts = spammer
Gourmet, lige til en stjerne fra Michelin, når man har været mange timer på sporetAnders Kirchhoff wrote:Jeg holder på, at vi skal bevare hyggen, hvilket indbefatter en sportsmenu, som jeg nok skal stå for.

- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Hovsa hovsa ingen dårlig karma.... Hvis vejret er med os, så bliver det kanon og bliver det vådt, så bliver det spændende.Per Olsson wrote:Jeg prøver igen , er der et link tråd der fortæller hvor ,hvem og hvorlangtid vi skal være der forh......og hvad jeg skal tage med ud over min Cykel.
Lad os mødes ved færgelejet kl. 0845.
Hvis det går, som det plejer og gå, så er vi retur i Helsingør omkring 15-16 tiden.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Cool nok.Anders Kirchhoff wrote:Hovsa hovsa ingen dårlig karma.... Hvis vejret er med os, så bliver det kanon og bliver det vådt, så bliver det spændende.Per Olsson wrote:Jeg prøver igen , er der et link tråd der fortæller hvor ,hvem og hvorlangtid vi skal være der forh......og hvad jeg skal tage med ud over min Cykel.
Lad os mødes ved færgelejet kl. 0845.
Hvis det går, som det plejer og gå, så er vi retur i Helsingør omkring 15-16 tiden.
Yep Jeg er på... Jeg gir dig lige et ring....Peter Christensen wrote:Regner også med at deltage. Kan godt lægge bil til - jeg kan have to ekstra i bilen. Har snakket med Morten om at køre sammen men forhandlingerne ang. at bruge en dag i påsken på at tage til Sverige er vist ikke ikke afsluttet endnu. Hvad med Jais skal du med til Sverige. Du bor jo også i nærheden af mig.

- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Så er der stadig een ledig plads i Postmand Per's bil hvis der er nogen der mangler.Jais wrote:Yep Jeg er på... Jeg gir dig lige et ring....Peter Christensen wrote:Regner også med at deltage. Kan godt lægge bil til - jeg kan have to ekstra i bilen. Har snakket med Morten om at køre sammen men forhandlingerne ang. at bruge en dag i påsken på at tage til Sverige er vist ikke ikke afsluttet endnu. Hvad med Jais skal du med til Sverige. Du bor jo også i nærheden af mig.
![]()
- Henrik Nielsen
- 1 omgang efter