Tilmelding til Söderåsen den 7 april
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Hej Bo T...tror der bliver mangel på biler... vi er to der, mangler et lift? Men du skal da ikke tage med, hvis knæet gøt ondtBo Thomsen wrote:Hvis der opstår akut mangel på chauffør m. bil, kan jeg godt prøve at anmode familien om udgang. Vi kan snakke om det til party den 4.

Der må da være flere Hustlere, der gerne vil med....har ikke selv kørt i Sverige før, men alle er begejstrede, når de kommer hjem..

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
I kan da køre med i Fræk Golf - hvis I tørDiana wrote:
Hej Bo T...tror der bliver mangel på biler... vi er to der, mangler et lift? Men du skal da ikke tage med, hvis knæet gøt ondt..mon ikke der dukker en anden bil op??
Der må da være flere Hustlere, der gerne vil med....har ikke selv kørt i Sverige før, men alle er begejstrede, når de kommer hjem..

Hey Bo..Jeg er altid med på ture i Fræk Golf...BoS wrote:I kan da køre med i Fræk Golf - hvis I tør

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
- Allan-JYDEN-Rusmann
- Træder stor mølle!
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Som jeg ser det nu så er der 2 hold, et som kører over broen og et som kører over Helsingør??? Södraåsen ligger nærmere Helsingborg end Malmö så vidst jeg er orienteret??
Hvis det er tilfældet så må vi vel hellere finde et tidspunkt og et mødested på Södraåsen, men nu begynder jeg at blive nervøs for at de 2 hold aldrig mødes???
Jeg har opleveret at 3 taxer ikke kunne køre til den samme adresse på Gl. Kongevej hvordan skal vi så kunne mødes det rigtige sted i Sverige
))
Hvor var P-pladsen sidste da Hustlerne m.fl. var på Södraåsen???
Ellers ser det ud til blive en rigtigt stor tur, med mange deltagere
Hvis det er tilfældet så må vi vel hellere finde et tidspunkt og et mødested på Södraåsen, men nu begynder jeg at blive nervøs for at de 2 hold aldrig mødes???
Jeg har opleveret at 3 taxer ikke kunne køre til den samme adresse på Gl. Kongevej hvordan skal vi så kunne mødes det rigtige sted i Sverige

Hvor var P-pladsen sidste da Hustlerne m.fl. var på Södraåsen???
Ellers ser det ud til blive en rigtigt stor tur, med mange deltagere

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Regner også med at deltage. Kan godt lægge bil til - jeg kan have to ekstra i bilen. Har snakket med Morten om at køre sammen men forhandlingerne ang. at bruge en dag i påsken på at tage til Sverige er vist ikke ikke afsluttet endnu
. Hvad med Jais skal du med til Sverige. Du bor jo også i nærheden af mig.

- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
Vi skal nok finde hinanden deroppe.
Jeg undersøger lige, hvor vi plejer og starte og smider et koordinat.
Skal vi sige, at vi triller omkring kl. 8 fra Birkerød?
Licht og Ortvald. Jeg skal låne de der tagdimser.
Licht, dig henter jeg i Espegærde og går ud fra, at JJ og Ortvald kommer til mig?
Det er nemlig rigtigt Ortvald. Har man ikke noget pap, så kan de heller ikke tage det eller klippe i det
Jeg undersøger lige, hvor vi plejer og starte og smider et koordinat.
Skal vi sige, at vi triller omkring kl. 8 fra Birkerød?
Licht og Ortvald. Jeg skal låne de der tagdimser.
Licht, dig henter jeg i Espegærde og går ud fra, at JJ og Ortvald kommer til mig?
Det er nemlig rigtigt Ortvald. Har man ikke noget pap, så kan de heller ikke tage det eller klippe i det

Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Hmmm… mine forhalinger er heller ikke afsluttet endnu…. Men jeg satser på at få det afklaret i aften… Og jo tak , jeg vil MEGETPeter Christensen wrote:Regner også med at deltage. Kan godt lægge bil til - jeg kan have to ekstra i bilen. Har snakket med Morten om at køre sammen men forhandlingerne ang. at bruge en dag i påsken på at tage til Sverige er vist ikke ikke afsluttet endnu. Hvad med Jais skal du med til Sverige. Du bor jo også i nærheden af mig.

Jeg vender tilbage senest i morgen tidlig..