Dan wrote:Så er der sommertid!! Jeg kører intervaller tirsdag kl 18 2 x 5 min 8-taller & 20 AT. Det bliver kørt på rundstrækninger så alle kan være med
og nej jeg er IKKE coach
kan ikke. Må jeg foreslå at vi også kører 8-10 gange styrke - før det andet ? Skal nok vise hvad jeg mener næste tirsdag hvor jeg forhåbentlig kommer - eller er der ingen der gider den slangs ?
Morten Hartvigsen wrote:kan ikke. Må jeg foreslå at vi også kører 8-10 gange styrke - før det andet ? Skal nok vise hvad jeg mener næste tirsdag hvor jeg forhåbentlig kommer - eller er der ingen der gider den slangs ?
Jo da. god idé!
tsk tsk hvorfor folk hellere vil sidde i et spinninglokale end køre ude i skoven i godt vejr...det forstår jeg ikke?
Morten Hartvigsen wrote:kan ikke. Må jeg foreslå at vi også kører 8-10 gange styrke - før det andet ? Skal nok vise hvad jeg mener næste tirsdag hvor jeg forhåbentlig kommer - eller er der ingen der gider den slangs ?
Jo da. god idé!
tsk tsk hvorfor folk hellere vil sidde i et spinninglokale end køre ude i skoven i godt vejr...det forstår jeg ikke?
Spinning.. så slipper man for at vaske cykel af for mudder bagefter... Det ved du da som cheftræner
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O