Kørelejlighed til Fitness dk løb
Kørelejlighed til Fitness dk løb
Er der nogen der skal ned og køre, der har en plads i bilen..
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Hej Martin
Jeg tager derned med forbehold dvs. hvis mit knæ er blevet bedre..Kan du køre med mig , jeg satser på at vinde den lange
.. i år Spøg til side . så hvis du skal køre den korte bliver der noget vente tid.
Mvh Per
Jeg tager derned med forbehold dvs. hvis mit knæ er blevet bedre..Kan du køre med mig , jeg satser på at vinde den lange

Mvh Per
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Morten Hartvigsen
- 3000+ posts = spammer
Fristende...men har pt. nattevagter både lør og søn...Skal se hvad jeg kan gøre..Morten Hartvigsen wrote:jeg kører til Kørsør DCU løb samme dag, hvis nogle vil med

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
-
- 3000+ posts = spammer
-
- Helt uden puls...
Det lyder sgu godt Per.. Jeg skal køre den korte, men så tænk på den fantastiske opbakning der venter ved målstregen når du triller over den som nr. 1..Per Olsson wrote:Hej Martin
Jeg tager derned med forbehold dvs. hvis mit knæ er blevet bedre..Kan du køre med mig , jeg satser på at vinde den lange.. i år Spøg til side . så hvis du skal køre den korte bliver der noget vente tid.
Mvh Per

- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Jeg tester lige i denne week end , var til spin i går og har ingen smærter i dag.. Jeg skal nok give besked i god tid. Mht . nr.1 Nu kom Grønnie jo ikke til spin i går Igen Igen , han sparre sig nokMartin wrote:Det lyder sgu godt Per.. Jeg skal køre den korte, men så tænk på den fantastiske opbakning der venter ved målstregen når du triller over den som nr. 1..Per Olsson wrote:Hej Martin
Jeg tager derned med forbehold dvs. hvis mit knæ er blevet bedre..Kan du køre med mig , jeg satser på at vinde den lange.. i år Spøg til side . så hvis du skal køre den korte bliver der noget vente tid.
Mvh PerDet burde ikke være noget problem med ventetiden.. Hvor lang tid i forvejen tester du knæet.. Mere så jeg har mulighed for at søge alternativer.

Last edited by Per Olsson on 23 Mar 2007, 11:00, edited 1 time in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Jeg vil gerne booke en plads hvis der er nogen ledige - har en føler ude hos Senior allerede men han ved endnu ikke om han kommer..
/hanne
/hanne
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Casper Ortvald
- Set på landevejen!
-
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer