Da bestillingen desværre ikke gik igennem i denne omgang, og der ikke er nogle kortærmede trøjer i str. S på lager, tænkte jeg at der måske var en der havde en til overs? (long shot, I know...)
Såe, hvis I har en bluse til salg i str. S, så skriv/mail/ring gerne til mig...
Diana wrote:Skriv til Irene... Måske vil hun sælge hendes...?
Skal du ikke med ud til Dalle??? Kunne være hyggeligt
Seriøst? Er det hende fra WAT? Og har du en mail-adresse eller noget? Kan ikke finde hende oppe under Hustler-profilerne...
- Jeg er lige ved at finde ud af om jeg kan komme den 4.. - Er på arbejde i en vis butik hele dagen, så skal lige have afklaret om det kan lade sig gøre...
Peter - ikke tude - jeg har sgu heller ikke været ude og lige nu vræler jeg over at jeg sendte mit baghjul til Jylland - for jeg har ingen ekstra baghjul.. så jeg kan heller ikke komme med ud og lege i den dejlige skov..
Så det bliver landevej - MEN DET ER BARE IKKE SÅ SJOVT SOM SKOVEN..
Kan jo evt bare tage kransen af og skifte til min egen som ligger herhjemme.
Ringer lige til dig i morgen formiddag.. hvis det er ok
Tusinde tak - det er bare super
Peter Christensen wrote:Så har du trøjen så skal du bare med ud og cykle også
Siger manden der ikke har været ude siden finalen i Slushcup
Jamen du har da helt ret....! Jeg venter med spænding på at det holder op med at gøre ondt i maven når jeg cykler - har ikke været i skoven siden turen den 26..... december!
Charlotte girl .... det skal køres væk.. Selv kører jeg rundt med et bukket ribben - det får sgu ikke lov til at være en hindring .. Ellers må du en tur på racercyklen..
Et godt råd er bare at komme igang, så er det ikke så slemt..
/H