K: TIME MTB pedaler/foldedæk/håndtag

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
Post Reply
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck

K: TIME MTB pedaler/foldedæk/håndtag

Post by Rasmus Bentzen »

Sæsonen starter snart, og så skal der super lires 8)

Har ikke siddet på en cykel siden første afd af slushcup sidste år og alligevel er forventninger tårnhøje i år.

Går efter en top 200 Dust i år :wink:

Så derfor:

Til min gamle Gary Fisher ville jeg høre om der ikke er nogen der har nogen gamle time mtb pedaler som de vil af med. Eller bytte med et par gamle shimano spd pedaler.

Endvidere vil jeg høre om der evt. er nogen der har et par håndtag de skal af med.

Jeg har fundet af at den eneste grund til at jeg ikke har kunne blande mig i toppen er at jeg har kørt med dæk med kanttråd.

Så er der ikke nogen der har nogen ok nye foldedæk som de kunne tænke sig at sælge til en billig mønt.
Skal være nogen ok allround dæk.

Så ned gemmerne drenge & piger hva har I :?: :?: :?:
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Vi skal også lige have tjekket lejerne på Kleinen! Bliver godt at se dig i skoven Raz ;)
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Jeg har et par gaffelpumper du kan få ganske gratis (da det jo rent faktisk er dine egne) :D Hvis du mangler dem kan du lige kontakte mig - ellers ligger de trygt nede i min kælder.
Rasmus Bentzen
Nu med chainsuck

Post by Rasmus Bentzen »

Ja nu må vi se.

Regner med at være færdig med lejligheden om 1 mdr, og så vil jeg gerne med ud og trille.

Jacob: hvis du en dag skal hjem til Ole, kan du evt give et kald.

Peter: Hvis jeg en dag skal med ud og trille kan jeg evt. få mine pumper der. :wink:
Post Reply