Invitation til Amar´race,aflyst.. Dog stadig rundvisning.
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Ok, som sagt kender jeg den ikke.. Jeg vil rigtig gerne køre den ved lejlighed.. Måske du kunne være guidePer Olsson wrote:Ok der er ikke den del af fælleden jeg tænker på , Amager Clasic ruten er ude ved Ugandavej .

- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Vi har tidliger i TH talt om en tur på Amager clasic.. men efter følgende varm cacao og kage hos mig da jeg bor ca 400-500 meter derfra, jeg træner der ofte
den er god til bakke intervalger. Vi finder bare en dag så kan jeg vise dig den 

12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Anders Kirchhoff
- Nu med støttefod
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Sønnike deltager jo, så du kan også sagtens nå detJan Lohmann wrote:Jeg vil gerne deltage hvis jeg får lov![]()
Jeg skal pakke til ferie dagen efter så hvem ved om der er tid også til cykelløb

Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Hanne, som du vil opdage så har ens børn visse privilegere uanset alderHanne wrote:Sønnike deltager jo, så du kan også sagtens nå detJan Lohmann wrote:Jeg vil gerne deltage hvis jeg får lov![]()
Jeg skal pakke til ferie dagen efter så hvem ved om der er tid også til cykelløb.. Det ville være super om du kom !!

Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
-
- 3000+ posts = spammer
- Peter Christensen
- 3000+ posts = spammer
Måske skal vi lave denne datoen om for det her enkelt starts race, det virker som om der er mange der ikke kan, Er søndag den 18 bedre.. Eller en helt anden mulighed er at finde en dato længerer henne på året.
Ihvertfald er alle der bare vil ud og trille og have vist området frem velkomne en af de dage, jeg skal ud og køre på fælleden uanset hvad..
Skriv lige hvad i synes..
Ihvertfald er alle der bare vil ud og trille og have vist området frem velkomne en af de dage, jeg skal ud og køre på fælleden uanset hvad..
Skriv lige hvad i synes..
-
- 3000+ posts = spammer