Ny cup: HOT CUP

Vores hangout, snak om løst og fast, behøver ikke handle om cykling.
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Jeg mener at jeg en gang har set liste med datoer, men Dust cup hvor ???

På forhånd tak.
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kommer nye datoer i weekenden.
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Har været ud og køre et par timer :thumbsup: og i mellemtiden har der været kraftig aktivitet.
Jeg ser det som en svaghed at der kommer flere cups hen over sommeren. Et samarbejde melle MTB klubberne om en stor kvalitets cup, er jeg sikker på ville være en fordel for alle, og så meget gerne en masse endagsløb uden nogen sammenhængende point. Som det bliver nu, skal de to cups ud og konkurrere om de samme deltagere og sponsorer. Hvem der overlever er svært at sige, men jeg tror desværre det tætte samarbejde med DCU skræmmer mange væk fra DustCuppen og over til HotCuppen. De par gange hvor Dust og DCU har været afviklet sammen, har der efter min mening manglet noget af den hygge som ellers er et kendetegn for DustCup.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Tror der er rigeligt ryttere til 2 cups, men det må jo komme an på en prøve. Tror også at de 2 cups er en naturlig udvikling, da klubberne lader til at ville noget forskelligt.

Man kan jo se alle disse løb som enkeltstående Carsten, men behøver jo ikke melde sig til alle afdelinger i begge cups?

Jeg er heller ikke vild med DCU ind over Dust, men det har fået endnu et 'test år'. Jeg synes ikke der har været forskel på hyggen, sidste år regnede det ene DCU / Dust væk (Kirkeskoven), og det andet (finalen) var de et super arrangement?
torleifj
Helt uden hænder!

Post by torleifj »

Morten Hartvigsen wrote: Men Torleif du må meget gerne opdaterer MTB DK google kalenderen (du har jo allerede adgang)..
Google MTB kalenderen er nu opdateret.

MVH Torleif.
I have made up my mind, don't disturb me with facts!
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

torleifj wrote:
Morten Hartvigsen wrote: Men Torleif du må meget gerne opdaterer MTB DK google kalenderen (du har jo allerede adgang)..
Google MTB kalenderen er nu opdateret.

MVH Torleif.
Respekt =D>
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Det ser rigtig fint ud med de datoer der er i hotcup - personlig synes jeg nemlig at det helt perfekt med løb på hverdage!
Image
torleifj
Helt uden hænder!

Online tilmeldingen er nu åben!

Post by torleifj »

Online tilmeldingen hos events4u er nu åben!

Tak for de positive tilkendegivelser.

MVH Torleif.
I have made up my mind, don't disturb me with facts!
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Synes HotCuppen ser ud som et godt initiativ, hvor der er blevet lyttet til og reageret på de kritikpunkter der har været i forbindelse med nogle Dustcup afviklinger. Virker som en naturlig udvikling, når Dust-bestyrelsen sådan kan sende flere klubber i 'bad standing'

Mht til Hustlerne tilbage i Dust-lejren, er det vist bedst at kommentere i 'privaten'.
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Post Reply