Idag torsdag - Det Røde snespor - kl. 11.30

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Post Reply
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Idag torsdag - Det Røde snespor - kl. 11.30

Post by Carsten Graff »

Jeg ved det er kort varsel, men i dette smukke vejr skal jeg en tur rundt i skoven. Jeg kører fra Frederiksberg ca. 11.00 og er ved P-pladsen Helmsvej ca. 11.30. Herefter kører jeg 1 - 1½ time rundt i skoven inden jeg kører tilbage til Fr.berg. Er der nogle som har tid og lyst, så hægt jeg på hvor det passer.
Hanne
Med nyvasket cykel

Re: Idag torsdag - Det Røde snespor - kl. 11.30

Post by Hanne »

Jeg ville MEGA gerne men har måtte bruge krudt på at grave en bil fri her til morgen for efterfølgende at hjælpe ca 5 andre med at grave deres bil fri.. ;) Så vi alle kunne komme på arbejde.. Rigtig god tur - jeg ELSKER at køre i skoven i snevejr ;)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Re: Idag torsdag - Det Røde snespor - kl. 11.30

Post by Niels G Henningsen »

Carsten Graff wrote:Jeg ved det er kort varsel, men i dette smukke vejr skal jeg en tur rundt i skoven. Jeg kører fra Frederiksberg ca. 11.00 og er ved P-pladsen Helmsvej ca. 11.30. Herefter kører jeg 1 - 1½ time rundt i skoven inden jeg kører tilbage til Fr.berg. Er der nogle som har tid og lyst, så hægt jeg på hvor det passer.
Så først dit indlæg da jeg kom hjem......Fik du kørt ? Forsøgte selv ved 9-10 tiden og måtte opgive skoven,ikke kun det røde spor,men også de alm stier !

mvh Niels PMC
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Morten Hartvigsen
3000+ posts = spammer

Post by Morten Hartvigsen »

go joke der :-) det kan bedre betale sig at løbe en tur med MTB'en på ryggen
Niels G Henningsen
3000+ posts = spammer

Post by Niels G Henningsen »

valgte så istedet at fortsætte på landevejen,og der var faktisk pænt ryddet til Farum...Bevares enkelte driver men til at køre 95%,især på MTB. Så en enkelt landevejsrytter på tynde dæk.....

mvh Niels PMC
mvh Niels Henningsen

Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Der var faktisk så meget sne på sporet, at jeg droppede skoven efter at have gået rundt i sne til over knæene i 10 minutter.
Det var heller ikke nemt at komme derud. Cykelstien langs med Hillerødmotervejen var slet ikke rydet, så der fik jeg også gået lidt. Men med mere end 2 timer på cyklen, blev det til en god omgang balance træning :D
Post Reply