Fully-ramme købes!

Sælg dit gamle udstyr, eller køb noget brugt.
Post Reply
Andreas
Punkteret

Fully-ramme købes!

Post by Andreas »

Jeg leder efter en fully-ramme eller en hel cykel, da min Cube jo blev stjålet julenat. :(

Noget som Specialized Epic eller Scott Genius kunne være interessant - selvfølgelig også Cube Ams Pro , som min gamle.

Troede egentlig at jeg havde bestilt en AMS Pro til levering i sidste uge, men så blev det pludselig først i uge 16... der er jo laaaang tid til!:o

Havde faktisk bygget en reservecykel, men måske har jeg vænnet mig for meget til at affjedringen tager af for mine 85kg, for stellet knækkede ved kranken/bagstaget under en tur på den blå... :oops: det var dog et godt gennemtæsket alustel fra forrige århundrede, men irriterende var det, og så sjovt er det jo heller ikke at flytte dele rundt på cykler.

bedste hilsner Andreas
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor

Post by Jakob Skouboe »

mejer har en fully ramme til salg på mtb.dk...

klip:
Scott Genius Rc 30, 05 årg, M, 28 gear, Super lækker fully. .Gaffel: Reba sl 100mm. Samt lx forstifter, bagskifter og kranksæt, og nav .Cyklen har kun kørt i foråret 2006 ny pris ca. 25000. Ramme og gaffel til 7000
Pris: Kr. 9.800,- Tjek hjemmeside for flere billeder
Ring på 21 72 36 11
Vh Rasmus Mejer
klip

http://www.mtb.dk/messageboard/board.ph ... ide=1#laes

Den har stået læææææænge..:)
Giant NRS Composite / Giant MCM Composite

Giant NRS Giant MCM
Andreas
Punkteret

Jeg ved det...

Post by Andreas »

Jeg ved det - har hustlet med ham et stykke tid, men der er $-langt til Århus og man er jo nødt til at føle på den inden man lægger så mange penge på en brugt cykel... :? Ellers er det vist en fed cykel - måske jeg bare tager stellet og selv bygger op!?

Ellers tak for tippet!

Er der nogen der har erfaringer med Genius, er dæmperen særligt udsat, hvor den sidder (mudder og støv) og hvordan med det omvendte dæmperprincip, og kan man skifte til andre dæmpere eller er det scott eller ingenting og hvad med service!?
Last edited by Andreas on 16 Feb 2007, 19:55, edited 1 time in total.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

OT. Flot billede (avatar) Andreas 8)
Andreas
Punkteret

Post by Andreas »

Tænkte nok at et skarpt øje ville lægge mærke til ændringen - fandt lige en farveknap :roll:

Har lige været nede i Ritter og checke nogle priser og lave nogle forespørgsler på cykler, som måske bringer noget godt med sig - vi må se!
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

:D

Husk at spørge efter lidt Huster-rabat. Might be in luck. Snak med Kenneth, han kører også i hustlergrønt.

Hvad str. ramme er du efter? Large?
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor

Post by Jakob Skouboe »

Jeg har fået mig en Giant NRS og det er fandeme en fantastisk cykel. Man mærker overhovedet ikke bagdæmperen og har fået SPV forgaffel, så det er bare at træde uden at skænke dæmpere en tanke...

Den her, der svarer stort set til min...

Image

http://rudemtb.dk/hotwheels.asp?fane=&i ... heeltype=1

...har været til salg længe. Aner ikke hvad status er på den! Ifølge ejerens hjemmeside...

http://auchenberg.dk/mtb/

...er den stadig til salg...

Men jeg kan kun anbefale den ramme ud fra de 100 km jeg har nået på den i nuværende opsætning...

Jeg gav 6k for ramme med fittings. Min vejer 2540 gram for rammen med dæmper...

Min er her:

Image

http://rudemtb.dk/hotwheels.asp?fane=&i ... heeltype=1

Giant NRS Giant MCM
Andreas
Punkteret

str. Medium/18"

Post by Andreas »

Den Giant er rigtig, rigtig fed og jeg vil give dig helt ret i, at SPV/terralogic-teknikken er super at køre med - Min Cube havde også SPV i begge ender.
Jeg kigger på den!

Tak for hjælpen!
Jakob Skouboe
Uden hjælpemotor

Post by Jakob Skouboe »

Jamen, så lidt..:)

Jeg kan se på min indbakke i Outlook at jeg har skrevet med sælgeren om cyklen helt tilbage i september. Den har altså været til salg i omkring et halvt år...:)

Good luck... :D
Last edited by Jakob Skouboe on 17 Feb 2007, 07:08, edited 1 time in total.

Giant NRS Giant MCM
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Re: Fully-ramme købes!

Post by Per Olsson »

Andreas wrote:Jeg leder efter en fully-ramme eller en hel cykel, da min Cube jo blev stjålet julenat. :(

Noget som Specialized Epic eller Scott Genius kunne være interessant - selvfølgelig også Cube Ams Pro , som min gamle.

Troede egentlig at jeg havde bestilt en AMS Pro til levering i sidste uge, men så blev det pludselig først i uge 16... der er jo laaaang tid til!:o

Havde faktisk bygget en reservecykel, men måske har jeg vænnet mig for meget til at affjedringen tager af for mine 85kg, for stellet knækkede ved kranken/bagstaget under en tur på den blå... :oops: det var dog et godt gennemtæsket alustel fra forrige århundrede, men irriterende var det, og så sjovt er det jo heller ikke at flytte dele rundt på cykler.

bedste hilsner Andreas
Hey Anderas. Øv med din Ams Pro. håber snart du for en anden . :wink: Glæder mig til vi skal race lidt igen :wink: Cool Hat.
Per.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Andreas
Punkteret

Re: Fully-ramme købes!

Post by Andreas »

[/quote]
Hey Anderas. Øv med din Ams Pro. håber snart du for en anden . :wink: Glæder mig til vi skal race lidt igen :wink: Cool Hat.
Per
[/quote]

Ny AMS-PRO er i posten, så det varer forhåbentlig ikke for længe. Selvfølgelig skal vi da ud at race lidt Per... hvis jeg da kan følge med!? Jeg fornemmer, at du har skruet lidt op for tempoet på dine gamle dage - jeg mener selvfølgelig efter, at du er kommet i H40 :wink: Vi ses!
Last edited by Andreas on 21 Feb 2007, 14:17, edited 1 time in total.
Andreas
Punkteret

ha...

Post by Andreas »

Ja, det var jo sjovt... Ams Pro er først til levering ab hvorfrasomhelst (dk, de, uk)..fra måske april :roll: :( :cry: ...
Men, men, men nu har jeg handlet et brugt Yeti Kokopelli-stel her til aften, så nu ER jeg virkelig på vej igen... endelig ro i sjælen og snart også i benene! Vi ses snart!
:wink:
Per Olsson
Bagfra højre-om!

Post by Per Olsson »

Helt Cool A. Yeti så skal den da ud i sneen :wink: Hvad med week enden 3-4 Marts.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Andreas
Punkteret

Desværre!

Post by Andreas »

Ja, den afskyelige snecykel, vil den nok forvandle sig til, hvis sneen bliver liggende :lol:

Den står dog på skiferie lige den weekend, men mon ikke der bliver en anden lejlighed snart!?
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Re: Desværre!

Andreas wrote:... men mon ikke der bliver en anden lejlighed snart!?
Jo Slush søndag!
Post Reply