Brug for en guide eller 2 den 11 feb
- Niels G Henningsen
- 3000+ posts = spammer
Jeg kan sende dig en Garmin fil fra 2 timers I kan køre efter,det plejer at kunne lade sig gøreJan Lohmann wrote:Det er nok vigtigt at vi har en med som kender området. Dustcup ruten kender jeg f.eks. ikke![]()
Jeg kender kun skoven fra baghjulet af de andre)

/Niels H
mvh Niels Henningsen
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg er nødvendigvis ikke blot skide arrogant.......
hører bare ikke specielt godt, selv med høreapparater ....
Jeg gerne være guide på Slush ruten en omgang, og så hvis der er nogle der friske kan de jo køre med videre mod Farum, og evt. hjem igen mod Kbh. langs Mølleåen. Se evt. http://www.teamhustler.dk/forum/viewtop ... 1169#21169
-
- 3000+ posts = spammer
Jeg er tvivlsom i morgen, i skal ikke vente
Jeg har desværre fået ondt i ryggen, det vanlige sted ved min 'gamle' diskusprolaps, så jeg tager nogle dage 'off line'.
Mener dog jeg fik samme problem sidste år da jeg skruede op for træningsmængden, og kroppen blive hamret rundt på sporet - Satser og håber på at lidt ro kan gøre det.
Måske jeg bare triller ud ad asfalten, og springer skoven over.

Mener dog jeg fik samme problem sidste år da jeg skruede op for træningsmængden, og kroppen blive hamret rundt på sporet - Satser og håber på at lidt ro kan gøre det.
Last edited by Jakob 'J-Lo' Lohmann on 11 Feb 2007, 09:57, edited 1 time in total.
Husk at få lavet en masse mavebøjninger, det hjælper rigtig meget for ryggen. Det holder ihvertfald mine rygsmerter vækJakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Jeg er tvivlsom i morgen, i skal ikke venteJeg har desværre fået ondt i lænden, det vanlige sted ved min 'gamle' diskusprolaps, så jeg tager nogle dage 'off line'.

- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
Tak for er dejlig dag i skoven... Jeg er næsten mere øm i armene end i benene af al den teknik(næsten
)… Men det er lang tid siden at jeg har haft det så sjovt i skoven.. Som i kan se her var der fart på DH banen . Jeg fulgtes hjem med Jesper fra DMK, og det viste sig at han boede 1 min på cykel fra mig.. Lille verden..

Og stor tak til Brian fra RMK for at vise nye og spænende sider af skoven..

Og stor tak til Brian fra RMK for at vise nye og spænende sider af skoven..
- Hanne
- Med nyvasket cykel
Kirkeskoven hedder områdetJan Lohmann wrote:Tak, til Hannes for at arrangere turen og til Brian, vor turguide, for en god tur med alt hvad skoven kunne byde på af op- og nedkørsler.
Hvad hedder skoven omnkring vandtårnet? Geels?
OG selv tak for en dejlig tur i dag.. Jeg kunne sagtens have kørt lidt længere men det må blive en anden dag.
Jeg er ret sikker på at mine kollegaer fandt vores tur god, og at de er friske på at prøve det igen

/H
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
http://cykelmyginden.blogspot.com/