går ud fra det er ved den hall ved ´mål linien ???Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Vi mødes ved det blå P skilt kl. 10.00, kører 10.05
"Sandholmgårdsvej, 3450 Allerød".
Tokkekøb på lørdag den 10/2
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
-
- Helt uden puls...
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Yes sir , der hvor vi plejer at mødes P pladsen . som vi vist ikke må bruge så hvid jeg husker , plejer at holde på vejen overfor.jannik 'lordy' stuhr wrote:går ud fra det er ved den hall ved ´mål linien ???Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:Vi mødes ved det blå P skilt kl. 10.00, kører 10.05
"Sandholmgårdsvej, 3450 Allerød".
Jeg tager sku lidt ekstra "medicin" , nu hvor JJ osse kommer og skal gi den gas.

Last edited by Per Olsson on 08 Feb 2007, 23:08, edited 2 times in total.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
Jeg må sige, at der er stort udvalg hos Hustlerne i denne weekend, hvis man skal ud og cykle noget mtb...en skam at turene er blandet lidt sammen i trådene..
Jeg må melde pas til alle turene...
Håber ikke, at der for mange grene på ruten den 10. i Tokkekøb...
Ang. den 24. 25. i Tokkekøb er jeg klar...har fri hele weekenden
, så jeg kan hjælpe begge dage...skal nok skrive mig på til opgaver i den rigtige tråd...her i løbet af weekenden..

Jeg må melde pas til alle turene...

Ang. den 24. 25. i Tokkekøb er jeg klar...har fri hele weekenden

Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Ja, vejret kunne vi da ikke klage over. Det var en super tur. Per, Marie og jeg tog også lige en runde på Slush ruten i Geels efterfølgende.
Det bliver en spændende Slush, hvis ikke vi får ryddet op i skoven / lavet en alternativ rute. Der var også stor risiko for "plørede strækninger" på sidste del af ruten, hvor vi kørte i kanten af store søer, som kun var passable pga. frostvejret. For ikke at tale om traktor sporene fra skovmaskinerne. De blir heller ikke nemme i tø-vejr, hvis man skal holde lidt tempo på.
Hvis det blir tø-vejr inden d. 25., så skal jeg have en stål-armeret bagskifter og et par vaders klar til løbet.
Det bliver en spændende Slush, hvis ikke vi får ryddet op i skoven / lavet en alternativ rute. Der var også stor risiko for "plørede strækninger" på sidste del af ruten, hvor vi kørte i kanten af store søer, som kun var passable pga. frostvejret. For ikke at tale om traktor sporene fra skovmaskinerne. De blir heller ikke nemme i tø-vejr, hvis man skal holde lidt tempo på.
Hvis det blir tø-vejr inden d. 25., så skal jeg have en stål-armeret bagskifter og et par vaders klar til løbet.

- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!
ja tak for turen og for jan's tålmodighed 
har da et lille billed fra turen så lidt foto blev det til

og lille film.
http://www.lientje.dk/billedertilhenrik ... rtvald.wmv
tak for en sjov dag med fedt vejr

og lille film.
- Per Olsson
- Bagfra højre-om!
Go stil ligge i solen og spise lidt.jannik 'lordy' stuhr wrote:ja tak for turen og for jan's tålmodighed
og lille film.
12 timers løb siger du. tror du vi for nogle til at køre et halvt 24 timers løb. citat: Per O
- Jan Lohmann
- 3000+ posts = spammer
- jannik 'lordy' stuhr
- Bagfra højre-om!