MTB: Nytårs champagne enkeltstart (for sjov) 31.12.06 10.00

Forum udelukkende omhandlende ture på mountainbike. Husk at skrive: tid/sted/dato i overskriften.
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

Kald mig bare tøsedreng, men jeg melder pas. Har ikke sovet det store pga, regn og blæst mod ruden hele natten, det stormer en del er på 3. sal.

Det er surt :( for arrangementet lyder rigtigt sjovt. Hvis det skydes et par dage, er jeg seføli klar.

Godt nytår og god tur.

Jak
Charlotte vM
Bagfra højre-om!

Post by Charlotte vM »

Nu har jeg jo aldrig meldt en "endelig" tilmelding ud, men jeg kommer i hvert fald ikke....

Har lige talt med den gamle; han har ikke haft tid til at reparere sin cykel, så han kommer heller ikke... :)

Godt nytår til jer alle sammen! :mrgreen:
"Pain is temporary, quitting is forever"
Følg livet på landet!
Anders Kirchhoff
Nu med støttefod

Post by Anders Kirchhoff »

Må nok erkende, at jeg melder også fra.

Det er mest fordi, at jeg ikke vil slæbe min datter med ud i det her vejr. Var vejret fint, så var hun kommet med og så havde vi trillet lidt rundt.

Ellers ærgeligt.

Rigtig godt nytår til jer alle. Vi ses i det nye år til nye spændende oplevelser.... Sverigesturer, Harzen inkl. Brocken, 24 Timers, søndagsturer, slush- og dustcup, Bockstenen, spinning, druk og meget andet spas og halløj, hvad folk nu kan finde på.
Jeg er mest til sportsgrene, hvor der holder en ambulance for ende af bakken!
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

Afbud, desværre :cry:

Jeg har ventet så længe, som muligt, med at skrive, for at se om vejret ikke blev bedre, men nu er det vist sidste frist for en beslutning og det blev desværre til et afbud.

Et Godt Nytår til alle, og en speciet tak til Carsten for et fantastisk
initivativ. :D
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Palle 'PS' Madsen
Cykelmyg

Post by Palle 'PS' Madsen »

Pisse irreterende med det møgvejr. Nu var det hele ellers lige faldet på plads. Der er sikkert godt mudret på det røde spor idag, efter sådan en skylle.
Sorry, jeg melder også pas.
Godt nytår allesammen. \:D/ :party:
Ghost mtb / Rivette R6 racer / Asics Kayano
Tom Nielsen
Træder stor mølle!

Post by Tom Nielsen »

Jeg melder også pas. Dog vil jeg gøre det med Jans ord, som jeg på alle måder er enig i:
Jan Lohmann wrote:Afbud, desværre :cry:

Jeg har ventet så længe, som muligt, med at skrive, for at se om vejret ikke blev bedre, men nu er det vist sidste frist for en beslutning og det blev desværre til et afbud.

Et Godt Nytår til alle, og en speciet tak til Carsten for et fantastisk
initivativ. :D

Ses ..... måske :)
Tom Nielsen ALIAS Dooley
Not for the sweet and innocent
BoS
Førstevælger!

Post by BoS »

Den smule blæst og regn... Det mærker man ikke når man står derude. Kom nu, i hundehoveder, socialdemokrater og vatnisser :twisted: :twisted:
Stephan Bak
Alene i udbrud

Post by Stephan Bak »

Hmmmm - lidt synd med så stort et frafald, men så dukker jeg nu heller ikke op. Beklager :oops:
Image
Jakob 'J-Lo' Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jakob 'J-Lo' Lohmann »

´Ja, meget surt :( og nu er vejret helt godt. Var desværre nødt til at beslutte mig 2½ time før, og der stod 'himmel og hav i et'. Pis.
Jais
3000+ posts = spammer

Post by Jais »

Godt Nytår til jer alle.... :party: :party: :party: :party:
Vi ses på sporet til næste år
Jan Lohmann
3000+ posts = spammer

Post by Jan Lohmann »

BoS wrote:Den smule blæst og regn... Det mærker man ikke når man står derude. Kom nu, i hundehoveder, socialdemokrater og vatnisser :twisted: :twisted:
Bortset med det med Socialdemokraterne så må jeg gi' dig ret lidt hen ad vejen, men "Man ha' et standpunkt til man ta'r et andet" og det er jo korrekt!

Havde det været kl 1000, at jeg skulle have beslutte mig så var min beslutning blevet en anden, men aht arrangøren m.fl. så måtte man jo beslutte sig udfra situationen flere timer i forvejen og den var, i det mindste her i Farum, sådan at det blev et afbud :wink: :wink:

Jeg er sikker på at I havde et fantastisk arrangement? Findes der billeder til en tekst under Nyheder :?:
Chamois Buttt'r ~ buksecreme u. parabener
Dalle

Post by Dalle »

TUDEØRER, MAGE TIL HØ NISSER SKAL MAN DA LEDE LÆNGE EFTER. :lol:

MEN FOR FANDEN HVOR VAR DET DOG HYGGELIGT AT STÅ I SKOVEN I BIDENDE KULDE MED DRIVIS PÅ KLOKKEVÆRKET OG SKÅLE I CHAMPUNS OG HUGGE KRANSEKAGE I SIG. :P

SES I DET NYE ÅR,

med de største ønske til alle Hustlere om en aften i de hyggeligste rammer. Kom godt ind i det nye og pas på alt det der krudt bom bom
Ses Dalle seagal der går i køkkenet for at kreere dyreryg med det hele,

:P :lol: :P :lol: :P :lol: :P :lol: :P :lol: :P :lol:
Carsten Graff
UST? Ja måske...

Post by Carsten Graff »

Med alle de afbud der indløb, var det hverken Champagne, kransekage eller godt humør der manglede. Selv sol fik vi :D
Hanne stod for dagens styrt, Diana for dagens trætte øjne, J.L. for dagens bedste opkørsel - respekt, Rene for dagens reparation - tak Rene ellers var jeg ikke kommet ud og køre, Dalle fik mudder på cyklen for første gang i flere år, Peter fik arrangeret dagens foto session, Casper O hang godt på og Bo er aldrig set i bedre humør.

GODT NYT ÅR til alle. Også til dem der havde rygrad som en kogt spaghetti :D
Peter Christensen
3000+ posts = spammer

Post by Peter Christensen »

Ja tak for en super tur og til Carsten for at arrangere det. Det var synd for dem hvor moralen svigtede men lad os gøre det til en tradition så er chancen der igen næste år. Her er de billeder jeg tog.
http://www.teamhustler.dk/gallery/thumb ... ?album=152
Har forresten også et par video klip men ved ikke om det er muligt at dele dem med jer??
Hanne
Med nyvasket cykel

Post by Hanne »

Tak for i år - alle kære hustlere..
Det har været et fornøjeligt år - aldrig er jeg kommet så meget på podiet som efter jeg blev grøn ;).. det er sgu da konge..
Tak for turen i dag - kroppen er efterhånden vant til at få de forb,.. knubs.,.. så jeg overlevede også i dag - ville godt snart selv se hvordan det ser ud når jeg står på hovedet ;)..
NÅ - vi ses i 2007 - allerede for nogens vedkommende den 7 januar hvor vi igen skal ud og battle med de tunge drenge og piger

Rigtig godt nytår til jer alle

/Hanne - still smiling.. 8)
Hvis alt er under kontrol - så kører du for langsomt.
http://cykelmyginden.blogspot.com/
Post Reply