Dan wrote:Har du fået din nye fine cykel af det unævnelige mærke??
Er det T-SHARKEN du hentyder til...??
Nej, og det bliver nok først en gang i næste uge...hvor jeg er i jylland Kranksættet var ikke med posten idag..så det er nedtur...
Cykler altid...og er ret træt af Cuben..men bedre end ingenting...og det er jo god træning uanset...
Skal du aldrig ud på....din cykel..af unævnt mærke..eller er stellet måske knækket??
Sådan en bankkontormus...må da have lidt råderum til noget mtb..eller hva`? Har I ikke fri tidligt om fredagen..? eller er det Isbjørnen der trækker efter fyreaften???
Ses i skoven. Kører for de BLÅ.
Dansk Moutainbike Klub. www.mtb.dk
Må desværre melde pas på disse dage - skal fejre jul med pigerne den 22 og der er ret meget at skulle tilberede - den 23 skal de afleveres hos deres far, så jeg skal lige have det meste ud af dem inden de skal afsted.
Men god tur - og sikke noget MØG at du Di ikke fik din nye låge i dag.. håber den så er værd at vente på .... .. AHH.. det tror jeg den er
altså nogle facts, så man ikke skal lede hele tråden igennem for at finde tid og sted.... den der har oprettet tråden bør rette overskriften til, hvis noget ændres.
dårligt eksempel:
skal vi ikke snart laven noget sjovt, og tage ud og cykle lidt i 2008, jeg kan fra uge 23 til 45, hvad sir i
Hey..Morten...ingen problemer jeg kan godt tage det... men havde ikke rigtig nogen overskirft...bare at jeg ville cykle den 22. og 23. og så måtte vi tage den der fra...Folk ved jo godt om de kan eller ej...kan man ikke, så spring tråden over...men jo, mest smart at tid og sted står i overskriften....
Anders Kirchhoff wrote:Jeg er fresh d. 23. Tid og sted må vi lige forhandle om, afhængig hvem der er med.
Hey Anders..Ville gerne, men må allligevel nok melde pas idag den 23....har lidt huslige pligter og skal jo på arb. i aften/nat. Men i det nye år er jeg klar på formiddagsture igen..i hvert fald hver 3. uge