Tja, der er jo nogen der starter tidligt!Hanne wrote:Om formiddagen ?????

Jeg er ved at forsøge at rykke lidt rundt på nogle ting, så jeg satser på at komme!

Tja, der er jo nogen der starter tidligt!Hanne wrote:Om formiddagen ?????
Graff - får vi nærmere besked om hvor det er på det røde spor ??Carsten Graff wrote:Skal vi slutte året på en ordentlig måde?
Jeg har en mindre rundstrækning på en del af "Det røde Spor" som kan bruges til lidt nytårs sjov.![]()
Vi kører lidt opvarmning, og derefter 1 omgang som enkeltstart. 1 omgang tager ca. 5 minutter. Alle får 3 forsøg bedste omgang tæller.
Champagne og kransekage til alle bagefterog så kan alle holde nytårsaften med god samvittighed.
- Og gerne med et Krak-link til os "navigationsmæssigt udfordrede"Hanne wrote:Graff - får vi nærmere besked om hvor det er på det røde spor ??Carsten Graff wrote:Skal vi slutte året på en ordentlig måde?
Jeg har en mindre rundstrækning på en del af "Det røde Spor" som kan bruges til lidt nytårs sjov.![]()
Vi kører lidt opvarmning, og derefter 1 omgang som enkeltstart. 1 omgang tager ca. 5 minutter. Alle får 3 forsøg bedste omgang tæller.
Champagne og kransekage til alle bagefterog så kan alle holde nytårsaften med god samvittighed.
Er der andre steder at mødes end Skovbrynet Station/P-pladsen Helmsvej?Hanne wrote: Graff - får vi nærmere besked om hvor det er på det røde spor ??
Jakob den der snaps skal vi jo drikke til din fødselsdag - for du holder da fest ikk !!!Jakob 'J-Lo' Lohmann wrote:HVorfor skal der altid være hårde bakker, vi tonsere vinder aldrig noget....(
) SNYD!
Ses - måske jeg skulle tage den snaps med?